یوونتوس با ارائه نمایشی برتر در نیمه اول در اولدترافورد با یک گل یونایتد را مغلوب کرد.

یوونتوس با برتری ۱-۰ در اولدترافورد راهی تورین شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بیانکونری در ۴۵ دقیقه نخست فرصت های زیادی برای گلزنی داشت و دیبالا یک بار دروازه دخیا را باز کرد. در ۴۵ دقیقه دوم یونایتد گرچه صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست به گل برسد تا یوونتوس با همان برتری ۰-۱ راهی تورین شود.


یوونتوس بازی را در خانه یونایتد هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۴ می توانست روی ارسال کوادرادو به گل برسد اما ضربه سر دیبالا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۱۸ یوونتوس به گل رسید. با ارسال رونالدو و جایگیری غلط مدافعان یونایتد، دیبالا مقابل داوید دخیا صاحب فرصت شد و با یک ضربه دقیق بر خلاف جهت حرکت دروازه بان یونایتد موفق به گلزنی شد.

دقایقی بعد کانسلو روی پاس رونالدو فرصت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط داوید دخیا مهار شد. در دقیقه ۳۰ و روی ارسال پیانیچ، بنتاکور در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر این بازیکن جوان به بیرون رفت.

حملات بیانکونری ادامه یافت و در دقیقه ۳۸ یوونتوس بهترین موقعیت را برای زدن گل دوم داشت اما ابتدا ضربه ایستگاهی رونالدو توسط دخیا مهار شد و در ریباند این بار سنگربان یونایتد واکنش زیبایی برابر ضربه ماتوئیدی نشان داده و دروازه تیمش را نجات داد.

در اواخر نیمه اول ضربه فنی دیبالا از گوشه محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری ۰-۱ یوونتوس به پایان برسد.

بیانکونری نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ رونالدو از پشت محوطه با یک ضربه دیدنی می توانست دروازه یونایتد را باز کند اما داوید دخیا واکنش فوق العاده ای نشان داد.

در ادامه منچستریونایتد موفق شد خود را از زیر فشار یوونتوس خارج کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم در پاس های آخر باعث شد این برتری به خلق موقعیت منجر نشود.

در اواسط نیمه دوم یوونتوس چند بار توسط رونالدو صاحب فرصت شد اما ویکتور لیندلوف بارها باعث ناکامی ستاره پرتغالی یوونتوس شد.

اما بهترین فرصت یونایتد برای زدن گل تساوی در دقیقه ۷۵ ایجاد شد. پل پوگبا پشت محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه دیدنی او به دیرک دروازه و بعد از آن صورت شزنی برخورد کرد تا میزبان با بدشانسی در زدن گل تساوی ناکام باشد.

در دقیقه ۸۸ مارسیال شانس خود را از پشت محوطه برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه زمینی او در اختیار شزنی قرار گرفت تا در نهایت یوونتوس با همان یک گل برتری به پیروزی برسد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.