کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی مقابل السد و راه یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: برانکو در بین نیمه به ما گفت که چهاز آنها عقب باشیم یا جلو، ما نیاز داریم تا بازی خودمان را انجام دهیم.

حسینی: نیمه مربی‌ها برای "برانکو ایوانکوویچ" موضوعی متوالی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قرار گرفت و با نتیجه تساوی یک بر یک رسید تا در مجموع با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه با AFC گفت: در نیمه اول یک گل دریافت کردیم و این به دلیل بازی دفاعی ما بود. اما گل السد باعث شد تا ما به خودمان بیاییم و ما موفق شدیم تا سوار بر بازی شویم. در نیمه دوم بازی رو به جلو بازی کردیم و عملکرد عالی داشتیم و در نهایت موفق شدیم به گل برسیم. در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری را از تیم دیدم. مرحله تعیین کننده و نیمه مربی ها برای برانکو ایوانکوویچ موضوعی متوالی است. پیش از این پیروزی های دراماتیک بزرگی مقابل الجزیره و الدحیل در ورزشگاه آزادی در نیمه دوم داشتیم.

وی افزود:  برانکو در بین نیمه  به ما گفت که چه آنها عقب باشیم یا جلو ما نیاز داریم تا بازی خودمان را انجام دهیم. حتی قبل از بازی از ما خواست تا هجومی بازی کنیم اما ما در نیمه اول نتوانستیم به این شکل بازی کنیم. بعد از استراحت در میان نیمه موفق شدیم عملکردمان را بهتر کنیم. مهم‌ترین بخش پیروزی ما در دیدار با السد خوشحال کردن هواداران بودند. من از این صعود خوشحالم و امیدوارم در دو بازی رفت و برگشت فینال نتایج خوبی را بگیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.