همدان-علی رحیمی فر با انتقاد از روند عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، گفت: پل سردار شهید همدانی به صورت فازبندی انجام شود.

پل سردار شهید همدانی به صورت فازبندی انجام شود

به گزار ش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رحیمی فر، رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون، فنی عمرانی شورا در بازدید از روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سردار همدانی، افزود: در حال حاضر پیشرفت مطلوبی در روند این پل مشاهده نمی شود.

رحیمی فر به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری، لا زم است عملیات اجرایی پل به صورت فازبندی پیش برود و در مرحله نخست پل اصلی به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: در این پروژه، تا زمانی که عملیات اجرایی فاز نخست تکمیل نشده، اجرای فازهای بعدی شروع نشود تا بخشی از مشکل ترافیک نیز حل شود.

رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: در اجرای پروژه ها توجه به اولویت ها و اولویت بندی پروژه ها ضروری است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهرهمدان هم در این بازدید تاکید کرد: لازم است پروژه های عمرانی شهرداری اولویت بندی شود و تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسیده عملیات اجرایی پروژه  بعدی شروع نشود.

نرگس نوراله زاده با تاکید بر تقویت زیرساخت های عمرانی ،اضافه کرد: در اجرای پروژه ها از توان و ظرفیت نیروهای کاردان و متخصص استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.