مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد نیشابور گفت: نمایش «حقیقت» به نویسندگی مهدی حسن زاده و زهره احمدی و کارگردانی هادی سکاکی هنرمند جوان نیشابوری در سالن پلاتو چکاوک روی صحنه می‌رود.

 به گزارش قدس آنلاین ، حمیدرضا آتشی اظهار داشت: نمایش «حقیقت» نمایشی است که توسط هادی سکاکی که در کارنامه خود اجرای نمایش‌های بازی در سکوت، ضلع سوم  را دارد، در شهر نیشابور روی صحنه رفته است.

وی افزود: هنر در نیشابور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش «حقیقت» نیز از این آثار است که توسط هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر نیشابور روی صحنه رفته است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد نیشابور با اشاره به داستان نمایش  «حقیقت» گفت: نمایش «حقیقت» داستانی در خصوص اتفاق‌های روز عاشورا می‌باشد که در این داستان  نویسنده و کارگردان  به محاکمه عناصر اصلی طبیعت می‌پردازند.

‌آتشی در ادامه تصریح  کرد: نمایش «حقیقت» به  نویسندگی مهدی حسنأزاده و زهره احمدی و کارگردانی هادی سکاکی تا 4 آبان 97 از ساعت 19 بعد ازظهر در پلاتو چکاوک واقع در خیابان منوچهری شمالی 3 نیشابور ویژه عموم  هنرمندان  و مردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری روی صحنه  می‌رود.

وی با اشاره به بازیگران نمایش «حقیقت» گفت: در این نمایش یلدا دهجوریان، رضا خشو، سمانه قنبری، تیارا خرمدل، ابوالفضل مجدی و زینب محمدآوی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.