عضو شورای شهر نیشابور که به‌دلیل کامنتی در اینستاگرام متهم به توهین به عزاداران حسینی شده بود با تأیید صدور حکم خود گفت: در رابطه با این موضوع توضیح نمی‌دهم ولی حکم صادر شده است.

واکنش عضو شورای شهر نیشابور  به انتشار جزئیات حکم دادگاهش

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهرداد در پی انتشار جزئیاتی از محکومیت وی در پی توهین به عزاداران حسینی در فضای مجازی؛ گفت: انتشار حکم قبل از قطعی شدن جرم است و به همین دلیل متأسفانه نمی‌توانم در رابطه با این موضوع توضیح دهم ولی حکم صادر شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص محتوا نمی‌توانم صحبت کنم ولی امکان دارد آقایان اخبار و اطلاعات را از ما زودتر داشته باشند و بیان کنند.

عضو شورای شهر نیشابور افزود: در جریان حکم هستم و هنوز اعتراضی نکرده‌ام و فعلاً در حال رصد هستیم.

مهرداد بابیان اینکه سه‌شنبه حکم به وی ابلاغ‌ شده است؛ بیان کرد: هرکس که محتوای حکم را پخش کرده جرم مرتکب شده است و من نمی‌توانم مرتکب جرم شوم، هرکس هم پخش کرده است باید جوابگو باشد.

وی افزود: تا قبل از قطعی شدن جرم هیچ‌کس و به هیچ عنوانی حق انتشار محتوای حکم را ندارد و هیچ توضیحی درباره محتوای حکم نمی‌دهم. عضو شورای شهر با بیان اینکه ۲۰ روز زمان برای اعتراض دارد؛ تصریح کرد: به‌حکم اعتراض خواهیم کرد و هرچه هم نتیجه قانونی و در دادگاه بی‌طرف باشد ما می‌پذیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.