سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۳۴ هزار زائر پیاده رضوی برای اقامت در مشهد طی دهه آخر صفر با کمبود محل اسکان مواجهند که تأمین آن کمک مردم را می‌طلبد.

۳۴ هزار زائر پیاده رضوی با کمبود محل اسکان در مشهد مواجهند

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضایی افزود: تاکنون با تأمین بخشی از نیاز اسکان، ثبت نام ۶۰۰۰ زائر پیاده رضوی قطعی شده، اما تقاضای ثبت نام برای اسکان همچنان رو به افزایش است.

وی اظهار داشت: محل اسکان برای زائران پیاده رضوی در مدارس، مساجد، مؤسسات خیریه و حسینیه‌ها در نظر گرفته می‌شود و با بازنگری در نحوه انتخاب مدارس براساس محل ورود کاروان ها، در اختیار قراردادن نمازخانه‌های سازمان‌های دولتی، واگذاری سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و سوله‌های بحران شهرداری برای اسکان زائرین می‌توان این کمبود را جبران کرد.

وی اظهار داشت: انتظار است محل‌های اسکان در اختیار سایر بخشها طی ۲ روز تعطیل آخر صفر برای اسکان زائران پیاده واگذار شود.

وی از مسئولان استانی خواست نسبت به تأمین سوخت، سرویس‌های بهداشتی سیار، تانکر آب، آرد و ایستگاه‌های صلواتی برای زائران اقدام کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: از مردم مشهد نیز درخواست می‌شود محل‌های مفروش و مسقف در اختیار خود با ظرفیت ۵۰ نفر و آمادگی خود برای پخش نذورات و توزیع غذا در ایستگاه‌ها و محل‌های اسکان، تحویل دارو و خدمات درمانی، همکاری با ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه مردمی برای زائران پیاده دهه آخر صفر را به این جمعیت اعلام کنند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.