۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 626492

سال ۲۰۰۸ فرانک لمپارد در نیمه نهایی مقابل لیورپول گلزنی کرد و همراه با چلسی به فینال رفت.

بشار مثل لمپارد؛ صعود به فینال با یاد مادر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ۱۰ سال قبل در اتفاقی تلخ مادر فرانک لمپارد ستاره تیم چلسی چند روز پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان درگذشت و فرانکی با این غم پا به میدان گذاشت. در دیدار برگشت نیمه نهایی مقابل لیورپول، فرانک لمپارد گل دوم چلسی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این گل را به مادرش تقدیم کرد. او بعدها گفت اگر فوتبال نبود نمی‌توانست با درگذشت مادرش کنار بیاید و جادوی فوتبال باعث شد تا غم این اتفاق کمتر شود.

حال مشابه چنین اتفاقی ۱۰ سال بعد در فوتبال آسیا رخ داد. جایی که بشار رسن با ناراحتی به وجود آمده از مرگ مادرش به تهران آمد تا در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کند. برانکو قطعا همچون لوییز فیلیپه اسکولاری فکر بیرون گذاشتن بشار باتوجه به این اتفاق و روحیه پایین او را در سر داشت اما رسن مثل لمپارد تاکید کرد که دوست دارد در این مسابقه به میدان برود.

ستاره عراقی تیم پرسپولیس در مقابل السد عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و از عوامل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. در ابتدای بازی هواداران پرسپولیس روی سکو با پروژه موزاییکی با رسن همدردی کردند و در آخر نیز همبازیانش در رختکن با تشویق بشار، سعی در بالا بردن روحیه این بازیکن داشتند.

اتفاق تلخ پس از سوت پایان رخ داد؛ جایی که همه هواداران و بازیکنان مشغول خوشحالی و پایکوبی بودند اما هافبک تکنیکی و شماره ۵ قرمزها به یاد مادرش اشک می‌ریخت و لحظات ماندگاری را به ثبت رساند.

حالا او امیدوار است برخلاف فرانک لمپارد، این راه را تا آخر برود و کار نیمه تمام را به پایان برساند و همراه با پرسپولیس قهرمان آسیا شود؛ کاری که لمپارد در سال ۲۰۰۸ با چلسی نتوانست انجام دهد و در ایستگاه پایانی مقابل منچستر یونایتد مغلوب شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.