عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: اینکه استاندار خراسان رضوی بومی باشد و یا غیربومی به صلاحدید وزیر کشور بوده و آنها باید تحلیل‌ها را انجام دهند اما اگر نیروی بومی باشد آشنایی بیشتری با استان دارد.

استاندار آینده خراسان‌رضوی باید بومی باشد
به گزارش قدس آنلاین ، محمود نگهبان سلامی اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تعداد زیادی از استانداران، معاونان وزرا و سایر پست‌ها شامل این قانون می‌شدند و ظاهرا استاندار خراسان رضوی نیز باید از سمت خود کناره‌گیری کند.

وی ادامه داد: اخیرا لیست‌هایی را تهیه کرده‌اند و افرادی را که بیشتر معاونین استانداران قبلی بوده‌اند را معرفی کرده‌اند تا بررسی‌هایی روی آنها صورت گیرد و هر کسی که احساس کنند توانمندی لازم برای مدیریت استان خراسان رضوی را دارد انتخاب کنند. 

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیشتر نقش مشورتی در انتخاب افراد دارند اما بین مجمع اتفاق نظر وجود دارد و بخش عمده‌ای از همکاران ما در مجمع نمایندگان استان این نظر را دارند که فردی توانمند و آشنا به وضعیت استان به سمت استانداری برگزیده شود که ظرفیت‌های استان را بداند و بتواند از این فرصت مدیریتی استفاده کند.

نگهبان‌سلامی در ارتباط با نظر مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در مورد گرایش سیاسی استاندار آینده، تأکید کرد: گرایش سیاسی اهمیت زیادی ندارد و ما در نظر داریم فرد معتدلی که بتواند خواسته‌ها و مشکلاتی که در استان وجود دارد را دنبال کند و این مسئله به گرایش سیاسی ارجحیت دارد.

وی افزود: همچنین اینکه استاندار خراسان رضوی بومی باشد و یا غیربومی به صلاحدید وزیر کشور بوده و آنها باید تحلیل‌ها را انجام دهند اما اگر نیروی بومی باشد آشنایی بیشتری با استان داشته و می‌تواند همکاری بهتری با تمام بخش‌های مدیریتی داشته باشد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.