اگر مخالفت خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال نبود، شاید پرز تاکنون لوپتگی را از کار برکنار کرده بود.

تلاش ستاره‌های رئال برای ماندن لوپتگی در مادرید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پس از اینکه داور بازی رئال و لوانته سوت پایان بازی را به صدا در آورد، فلورنتینو پرز، رئیس رئال به اخراج فوری لوپتگی فکر می کرد اما طبق ادعای ال کنفیدنسیال، مدیر اجرایی او بود که از همان جایگاه ویژه برنابئو، او را از تصمیمش منصرف کرد. 

به لوپتگی برای بازی با ویکتوریا و سپس بارسا فرصت بقا داده شد. اولین خوان هرچند به زحمت اما با موفقیت پشت سر گذاشته شد و حال بازی یکشنبه شب در نوکمپ باقی مانده است. رئال باید پیروز شود تا لوپتگی بماند. این بر کسی پوشیده نیست.

لوپتگی ممکن است از این چالش با سربلندی خارج شود و یا اینکه سقوط کند اما برکناری او بدون شک متوجه بازیکنان نخواهد بود. در واقع توطئه ای از سوی رختکن رئال برای اخراج او در کار نیست. در تاریخ رئال کمتر شاهد این بوده ایم که تمام ستاره های بزرگ تیم، بدون استثنا علنا از سرمربی خود حمایت کرده باشند.

در روزهای اخیر ایسکو، راموس، کروس، مودریچ، مارسلو، کارواخال، ناچو و.... رسما از علاقه خود برای ادامه کار لوپتگی صحبت کرده اند و حاضرند برای اینکه او اخراج نشود، در زمین جان بدهند. ایسکو در نشست خبری خود حتی پا را فراتر گذاشت و گفت که اگر لوپتگی را اخراج کنند، باید همه ما را اخراج کنند.

سرمربی اهل باسک به واسطه دو سال حضورش در تیم ملی اسپانیا ارتباط صمیمانه و محکمی با ملی پوشان رئال دارد. این ارتباط بین او و بازیکنان غیر اسپانیایی نیز برقرار شده و شاهد این هستیم که بازیکنی مثل کروس هم حمایت قاطع خود را از ادامه کار او اعلام کرده است.

وقتی بدانیم که راموس یکی از کسانی بود که پس از استعفای زیدان، آمدن لوپتگی را به پرز پیشنهاد داد، بیشتر متوجه می شویم که چرا بازیکنان رئال خود را در ناکامی های اخیر بیش از لوپتگی مقصر می دانند.

پروژه نجات لوپتگی از اخراج از همین ال کلاسیکو شروع خواهد شد. یک پیروزی با هر نتیجه ای که حاصل شود، می تواند حکم بقای لوپتگی و بازگشت کهکشانی ها را امضا کند. رئالی ها برای این مهم هم قسم شده اند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.