البرز- اسماعیل خلیلی از آغاز فرآیند ثبت نام سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان البرز خبرداد.

 ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه در البرز آغاز شد

اسماعیل خلیلی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین،  با اشاره به آغاز ثبت نام کارگران و گروههای کار و واحدهای نمونه در سی امین جشنواره امتنان اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه هر ساله  با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دوسطح ملی و استانی برگزار می شود.

وی افزود:‌ متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند از ۵ آبان ماه لغایت ۵ آذرماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می نماید، اذعان کرد: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه  خود در سامانه امتنان اقدام کنند.

خلیلی ضمن بیان شاخص های معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار(ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهاد های تولید نسبت به ساله های گذشته از معیارهای انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

وی با بیان اینکه منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: لازم است متقاضیان به کلیه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.

جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد نمونه در سه مرحله: مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش؛ صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.