رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: مقصر اصلی مشکلات پدیده، شرکت پدیده است و نمی‌دانم چرا به تیمداری با این شرایط اصرار دارند.

مقصر اصلی مشکلات تیم پدیده، شرکت پدیده است
به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدمهدی برادران  اظهار داشت: متاسفانه تیم فوتبال پدیده خراسان ثبات مشخصی ندارد و دائم در مورد تملک آن صحبت می‌شود؛ خوب نیست تیمی که در صدر جدول است این شرایط را داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: تا قبل از بازی نفت مسجد سلیمان، بحث اصلی، مشکل کارت بازی بود و بعد بازی هم مسئله  آقای گل محمدی پیش آمد و باید ساختار مشخصی برای این تیم ایجاد شود. شهرداری مشهد حمایت از این تیم را موکول کرده به اینکه وضعیت مالکیت آن مشخص شود؛ چون مالک تیم پدیده است و از سوی دیگر مالک تیم عنوان می‌کند به آنها اعلام شده پرداخت نداشته باشیم و از سوی دیگر به عنوان هیئت فوتبال گفته‌ایم آماده هستیم کمک کنیم و اسپانسرهایی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا هزینه کنند.

برادران با اشاره به اینکه واقعا نمی‌دانیم با چه کسی باید مذاکره کنیم و ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی باید در این زمینه ورود داشته باشد تصریح کرد: روز گذشته نیز با مدیرکل ورزش و جوانان استان صحبت کردیم و روزانه با ایشان در ارتباط هستیم اما اگر واقعا قرار باشد شرایط به سمتی برود که از حضور گل محمدی محروم شویم به نوعی باید گفت زحمات چند ساله بازیکنان و تیم همه بر باد می‌رود زیرا تلاش زیادی شده تا تیم به اینجا برسد؛ تیم 7 هفته پیاپی در صدر جدول است و در تاریخ فوتبال خراسان این مسئله بی سابقه است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: فکر می‌کنم باید تصمیم عاجلی در این زمینه گرفته شود زیرا نمی‌دانیم به هواداران چه پاسخی باید بدهیم و بازهم از مسئولان پدیده درخواست داریم وضعیت مالکیت را مشخص کنند. هیئت فوتبال تاکنون قریب به یک میلیارد تومان از منابع مختلف در اختیار این تیم قرار داده‌ایم در حالی که وظیفه ما تیمداری نیست.

برادران افزود: فوتبال هفته به هفته برای خودش رخداد دارد؛ 270 میلیون تومان بدهی پدیده به کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال بود و ابتدای فصل قرار بود این پول توسط شهرداری داده شود اما در لحظات آخر متوجه شدیم پرداخت نشده و مجبور شدیم ورود داشته باشیم تا کارت بازیکنان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان صادر شود و بدهی کمیته حقوقی را به عنوان هیئت فوتبال پرداخت کردیم اما بحث‌های کلان‌تر در اختیار هیئت فوتبال نیست.

وی با اشاره به اینکه مقصر اصلی وضعیت امروز پدیده خود شرکت پدیده است گفت: اگر می‌خواهند تیمداری کنند هزینه‌اش را بدهند و اگر نمی‌خواهند چه اصراری است این تیم با این نام حضور پیدا کند؟

وی با اشاره به تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر ترک این تیم گفت: بارها اعلام کرده‌ایم مشکلات باید حل شود و صرفا بحث، بحث سرمربی تیم نیست و بحث تمام بازیکنان و مجموعه مطرح است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.