مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی خط لوله انتقال گاز ۱۶ اینچ از تربت حیدریه به کاشمر خبر داد.

پروژه انتقال گاز تربت حیدریه به کاشمر ۸۵ درصد پیشرفت دارد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر علوی شهری روز شنبه در نشست با فرمانداران شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن گفت: خط لوله انتقال گاز ۱۶ اینچ از تربت حیدریه به کاشمر از پروژه های مهمی بود که با پیگیریهای همه مسئولین منطقه و تلاش مجموعه شرکت گاز اجرایی شد.

وی افزود: این پروژه در پنج بخش عملیاتی به طول ۷۷ هزار و ۶۰۰ متر از تربت حیدریه به کاشمر در حال اجرا است که با تکمیل آن گاز مشترکین شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن تامین شده و مشکل قطع گاز یا افت فشار آن در زمستان حل خواهد شد.

وی افزایش ظرفیت انتقال گاز به شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و روستاهای بهره مند و کمک و پشتیبانی خط انتقال موجود را از اهداف و مزایای اجرای این طرح بیان کرد.

علوی شهری ابراز امیدواری کرد قبل از زمستان امسال شاهد بهره برداری و تکمیل این پروژه باشیم.

فرماندار کاشمر نیز گفت: در فصل زمستان با کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز، افت فشار و قطع گاز یکی از مهمترین دغدغه های مردم کاشمر و شهرستانهای خلیل آباد وبردسکن است.

محمد علی نبی پور اجرای پروژه انتقال گاز از تربت حیدریه به کاشمر را از اولویتهای مسئولین شهرستان و منطقه دانست و افزود: در جلسات متعدد با مدیران استانی این موضوع پیگیری شده و به عنوانی یکی از پروژه های اولویت دار و مهم برای مسئولین استانی از سال گذشته کلید خورده و پیشرفت آن رضایت بخش است.

وی ضریب بهره مندی شهرستان کاشمر از نعمت گاز را ۷۲ درصد و در شهر کاشمر و روستاهای بخش مرکزی آن ۹۹ درصد ذکر کرد.

فرمانداران شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن نیز در این نشست با ارائه گزارشی از مشکلات ناشی از قطع گاز خواستار تسریع در اجرای این پروژه شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.