همدان- مصطفی پناهنده‌ گفت :مرکزمدیریت راه‌ها استان همدان، درایام اربعین شبانه‌روزی فعالیت می کنند.

فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه‌های همدان در ایام اربعین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان  اظهار داشت: درایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی فعال بوده و از طریق ارتباطات تلفنی وبی‌سیم موانع موجود درراه‌ها، شناسایی ورفع می شود.

وی افزود: مرکزمدیریت راه‌های استان درزمینه محدودیت ترافیکی‌وچگونگی وضعیت محورها دراین ایام اطلاع رسانی لازم را انجام داده ودرصورت وقوع سوانح و تصادفات جاده‌ای‌علاوه برمرکزمدیریت راه‌ها اداره ایمنی نیزاقدامات لازم را انجام می دهد.

پناهنده‌ابرازداشت: این اداره کل باهمکاری پلیس راه‌استان، گشت‌های 24ساعته راهداری، شرکت نفت، اورژانس، امداد خودرو و هلال احمرآمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه کنترل نامحسوس وسایل نقلیه در این ایام فعال است، خاطرنشان کرد: دوربین های کنترل و ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب‌شده که در کنترل ترافیک و سرعت خودروها نقش مهمی دارند.

این مسئول درادامه با اشاره به فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در این ایام یادآور شد: مدیران این مجتمع‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین سوخت وسایل نقلیه ایام اربعین حسینی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.