سرهنگ هادی امیدوار گفت: وضع عمومی جاده ها مناسب است اما در برخی از محورهای منتهی به مشهد لغزندگی و محدودیت دید داریم.

وضع عمومی جاده‌ها مناسب است/ لغزندگی جاده‌ها و محدودیت دید در گردنه‌های منتهی به مشهد

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در همه محورهای استان شاهد بارش های پراکنده بوده ایم، اظهار داشت: وضع عمومی جاده ها مناسب است -امابا توجه به اینکه هنوز این بارندگی ها ادامه دارد- درگردنه های جاده کلات(گوجگی) و جاده درگز به قوچان در منطقه (تیوان) شاهد مه گرفتگی شدید و کندی حرکت خودروها هستیم.

همچنین به دلیل تداوم بارش حادثه واژگونی مینی بوس در جاده چناران به مشهد را در اولین ساعات بامداد امروز شاهد بودیم که منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از هموطنانمان شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ضمن توصیه به رانندگان برای همراه داشتن تجهیزات ایمنی و لباس گرم، افزود: در برخی از محورهای منتهی به مشهد، مانند محورهای مواصلاتی از طرف چناران، قوچان و سرولایت (چکنه)به مشهدهنوز هم  به دلیل بارش باران لغزنده می باشند و مسیرهای منتهی جنوبی به مشهد نیز مانند تربت جام، تایباد، فریمان ونیشابور  به طرف مشهد نیزهمین وضع را دارند.

این مقام انتظامی و فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به آغاز موج سوم سفرهای زیارتی در محدوده خراسان رضوی، گفت: همه نیروهای پلیس راه تا پایان ماه صفربرای خدمت رسانی و کنترل  موج بر گشت زائران اربعین حسینی به استان و و پس از آن برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا علیه السلام و آغاز دهه آخر صفر در آماده باش کامل بسر می برند.

سرهنگ امیدوار با بیان اینکه همزمان با ورود به دهه پایانی ماه صفر در اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی، تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون، کامیونت، به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ درمحورهای اصلی استان (منتهی به مشهد مقدس)محدودیت تردد دارند، ازصاحبان بار و رانندگان این وسایل نقلیه خواست مقررات را رعایت و با برنامه ریزی حرکت کنند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی در پایان با هشدار نسبت به اعمال قانون برای رانندگان پرخطر گفت: تخلفات رانندگی در جاده های استان با استفاده از ۱۰۳دوربین هوشمند ترافیکی ثبت می شودو شایسته است همه برای داشتن سفری ایمن رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.