مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون دو میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۳ خانوار شهری و روستایی این استان تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته اند.

بهره‌مندی بیش از ۲ میلیون خانوار در خراسان رضوی از گاز طبیعی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سیدحمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد، یک میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۳۳ خانوار شهری و ۴۵۱ هزار و ۹۹۰ خانوار نیز در سطح روستاها ساکن هستند.

وی افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۳۴ هزار و ۲۸۵ خانوار از نعمت گاز بهره مند شده اند و ان شاا... با اتمام عملیات گازرسانی به ۶۱۰ روستای در حال انجام، ۷۷ هزار و ۵۵۴ خانوار دیگر به این رقم افزوده خواهد شد.

فانی عنوان کرد: هم اکنون از مجموع دو هزار و ۵۸۷ روستای واجد شرایط بهره مندی از گاز، ۸۳ درصد به شبکه سراسری متصل هستند و طبق پیش بینی های انجام شده در سال آینده شاهد ارتقای این رقم به ۹۷/۵درصد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش شهری نیز در حال حاضر ۹۹/۹ درصد جمعیت این بخش از نعمت گاز بهره مند هستند و با اتصال دو شهر بار و همچنین سمیع آباد که به تازگی از بخش به شهر تغییر وضعیت داده شده، شاهد نفوذ ۱۰۰درصدی این نعمت الهی در سطح شهرهای استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ خراسان رضوی رتبه دوم تعداد مشترکین گاز کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.