خراسان شمالی-علیرضا هاشمی گفت: کاهش نرخ تعرفه‌های مکالمه تلفنی با شبکه تلفن عراق تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد.

تعرفه مکالمه با شبکه تلفن عراق کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، علیرضا هاشمی، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از کاهش تعرفه مکالمه بین المللی به مقصد کشور عراق همزمان با اجرای برنامه پیاده روی اربعین حسینی، خبر داد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: به منظور رفاه حال زوار، شرکت مخابرات ایران ضمن فراهم سازی زیرساختهای لازم ارتباطی و ارائه خدمات و سرویسهای مختلف و متنوع مخابراتی با تسهیلات ویژه، نرخ تعرفه های مکالمه تلفنی با شبکه های تلفن ثابت و سیار درکشور عراق را کاهش داده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در این طرح جدید که تا ۲۰آبان ماه ادامه خواهد داشت، نرخ مکالمه تلفنی با شبکه ثابت تلفن در عراق با ۱۳ هزار ریال کاهش به ۷۰۰۰ ریال و نرخ مکالمه با شبکه سیار عراق با کاهش ۲۱ هزار ریالی به نرخ ۹۰۰۰ریال  محاسبه خواهد شد.

وی همچنین گفت: طبق اعلام شرکت مخابرات ایران تمام زائرین اربعین حسینی می توانند از ۲۸ مهر ماه تا ۱۸ آبان ماه، ازسرویسهای مختلف مخابراتی ویژه راهپیمایی اربعین استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: مخابرات ایران در راستای انجام رسالت خطیر خود، ضمن تامین زیرساخت های ارتباطی لازم مانند؛ مکالمه، دیتا و اینترنت با ایجاد پایگاههای ثبت نام مخابراتی  به ارائه سرویس public wifi   به زائرین در پایانه های مرزی  اقدام کرده است.

هاشمی ادامه داد: در این طرح مشترکین و زائرین می توانند با ثبت نام موقت ۳۰۰ MG  حجم ترافیک مصرفی رایگان با اعتبار ۶ ساعته دریافت کرده و با ثبت نام دائم از حجم ترافیک مصرفی ۱G رایگان با مدت اعتبار یک ماهه و امکان خرید ترافیک اضافه بهره مند شوند.

وی افزود: G۱ با مدت اعتبار یک روز- ۱۶۰۰تومان، G۳ با مدت اعتبار یک روز- ۴۵۰۰ تومان،G۱۰ با مدت اعتبار ۳ روز ۱۳ هزار و ۵۰۰ و G۲۰ با مذت اعتبار ده روز ۲۷هزار تومان است.

هاشمی گفت: همچنین مشتریان اینترنت ثابت مخابرات ایران در بازه زمانی فوق می توانند ۲۰G با مهلت زمانی مصرف سه ماهه به قیمت ۳۲هزار تومان، ۵۰G با مهلت زمانی مصرف سه ماهه ۶۸ هزار تومان و ۱۰۰G با مهلت زمانی مصرف یک ساله ۱۲۲ هزار تومان از بسته های ترافیک اضافی تخفیف دار استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.