معاون گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: برنامه های دهه پایانی ماه صفر با عنوان «شهروند میهمان نواز» برگزار می شود.

شهروند میهمان نواز عنوان برنامه های دهه آخر صفر مشهد است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری پویش شهروند میهمان نواز، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت : هدف شهرداری  ارتقای سطح فرهنگی شهروندان و هم‌افزایی حضور و مشارکت گروه های اجتماعی در امور شهری است.

به گفته وی، دستور العمل شهرداری مشهد برای دهه پایانی ماه صفر  این است که شهروندان ایفاگر نقش اجرا کننده  مراسم میزبانی از زائران باشند و شهرداری بیشتر تسهیل گر ی را داشته باشد.
وی ادامه داد: اگرچه انتظار ما این نیست که امسال کاملا به این هدف دست یابیم اما این دستور العمل را از امسال آغاز می کنیم و در سال‌های آینده نیز به طور مستمر آن را ادامه می دهیم تا به اهداف در نظر گرفته شده دست  یابیم.
این مدیر شهری تصریح کرد:  از سازمان های مردم‌نهاد و فعالان اجتماعی نیز تقاضا داریم در تقویت فرهنگ میزبانی از زائران در دهه پایانی ماه صفر مشارکت و همکاری داشته باشند.
وی گفت: اکنون فرصتی است که گروه های اجتماعی  مواردی نظیر رعایت حقوق شهروندی، محبت و مهربانی به یکدیگر  را در بین شهروندان بیشتر از گذشته فرهنگ سازی کنند.
شالچیان با اشاره به اینکه هدف ما حذف موازی کاری ها و انجام امور به صورت هماهنگ و مشترک است افزود: با تشکیل کمیته های مختلف نیز سعی کرده ایم برنامه های امسال به گونه ای طراحی شوند که برخی نامطلوبی های سال قبل نیز برطرف شود.
وی ادامه داد: همایش شور خدمت که در تاریخ ۱۲ آبان ماه در تالار شهر برگزار می شود شروع رسمی برنامه ها و میزبانی از زائران دهه آخر صفر است.
وی با بیان اینکه برنامه های دهه پایانی ماه صفر با عنوان شهروند میمان نواز برگزار می شود، اظهار داشت: برخی نامگذاری ها در سال های گذشته باعث ایجاد ابهاماتی در شهروندان شده بود که باعث شد امسال این عنوان انتخاب شود.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: از این رو  شهروندان از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۸۱ می توانند در این پویش بزرگ مردمی دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.