رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: پنج کشور در نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام زنده یاد سید جعفر موسوی که دهم و یازدهم آبان ماه جاری در مشهد برگزار می شود شرکت می کنند.

حضور پنج کشور در جام بین المللی کشتی در مشهد قطعی است

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود ریاضی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در مسابقات بین المللی جام زنده یاد سید جعفر موسوی، کشتی گیران کشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و ترکنمستان در کنار تیم ملی کشتی نوجوانان و نونهالان ایران همراه با سه تیم از خراسان رضوی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه با تصویب اتحادیه جهانی کشتی، این مسابقات هر سال در مشهد برگزار می شود اظهار داشت: هدف از این مسابقات بستر سازی برای سالهای آینده است و برای امسال بدنبال کسب نتیجه نیستیم.
وی گفت: همین که کشتی گیران ما با کشتی گیران تراز اول دنیا رقابت می کنند یک امتیاز مهم برای این ورزشکاران است.
ریاضی با اشاره به فعالیتهای هیات کشتی استان در نیمه نخست امسال افزود: در این مدت 29 اعزام مختلف به مسابقات و هفت میزبانی از مسابقات مختلف کشتی انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت بعد از 22 سال یک تیم از استان خراسان رضوی به مسابقات برون مرزی اعزام شد، همچنین بعد از نیم قرن مسلم نادری خادم کشتی گیر فرنگی این استان همراه با تیم ملی در مسابقات جام جهانی کشتی مجارستان حضور یافت.
شادروان موسوی، سابقه مربیگری کشتی گیران مطرح از جمله برادران خادم، ناصر زینل نیا، امیر توکلیان، مجید خدایی، احمد شکفته، رضا رمضان زاده، برادران علیزاده، محمد متقی نیا را در کارنامه ورزشی خود داشت.
این مربی ممتاز کشتی آذر ماه سال 1395 در 60 سالگی بر اثر بیماری درگذشت.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.