رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به بارش باران در اغلب محورهای استان کرمان، گفت: در مرز مهران به صورت رفت و برگشت و در محورهای مواصلاتی منتهی به شلمچه و چزابه ترافیک پرحجم اما روان است.

تردد پرحجم وسایل نقلیه در مرزهای سه گانه/ بارش باران در محورهای استان کرمان

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خروجی و ورودی زائران اربعین اظهار کرد: در مرز مهران به صورت رفت و برگشت و در محورهای مواصلاتی منتهی به شلمچه و چزابه ترافیک پرحجم اما روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مداخلات جوی به شکل بارش باران در اغلب محورهای استان کرمان و دو محور بیرجند ـ سربیشه و بیرجند ـ قائن در استان خراسان جنوبی وجود دارد.

وی افزود: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در ارتفاعات استانهای کرمان، قزوین و گردنه آوج و اسدآباد در استان همدان مشاهده می‌شود که رانندگان باید دقت کافی داشته باشند.

رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهرها گفت: ترافیک از آزادراه و جاده مخصوص کرج به سمت تهران سنگین و در آزادراه قزوین ـ کرج، محدوده پل استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.