مدیر شبکه جهانی امام رضا (ع) از پوشش تجمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و نمایش وحدت ملل مسلمان از کربلا به صورت زنده خبر داد.

نمایش وحدت ملل مسلمان از کربلا به صورت زنده

به گزارش قدس آنلاین، محمدامین توکلی‌زاده مدیر شبکه جهانی امام رضا (ع) با اشاره به برنامه‌های ویژه این شبکه در آستانه اربعین حسینی از پوشش گسترده گردهمایی عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر کربلا و بین الحرمین توسط تیم‌های اعزامی از این شبکه خبر داد.

وی با بیان اینکه به همت تیم‌های تولیدی این شبکه روزانه ۱۵۰ دقیقه برنامه به صورت زنده از این شبکه به روی آنتن می‌رود، گفت: یک تیم اعزامی مسیر پیاده‌روی از دیوانیه تا کربلا را در سه بخش ۳۰ دقیقه‌ای پوشش می‌دهند و در هر بخش کارشناسان مذهبی و میهمانان ویژه از کشورهای مختلف حضور دارند.

توکلی‌زاده ادامه داد: این برنامه با اجرای حسن الدریع از سوریه بر روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: تیم دوم نیز با استقرار در شهر کربلا هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به وقت عراق از پشت بام حرم حضرت ابوالفضل (ع)، برنامه زنده «الحسین یجمعنا» با اجرای عبدالطیف الحسناوی از عراق را اجرا خواهند کرد.

توکلی زاده با اشاره به شرایط خاص منطقه و جهان اسلام، این تجمع عظیم را فرصت گران‌بهایی برای تبیین و ترویج فرهنگ تقریب و وحدت مسلمانان برشمرد و گفت: برنامه‌های این شبکه نیز در همین راستا تهیه و تولید می‌شود و تبیین فلسفه اربعین و اهمیت آن در روایات و سیره ائمه اطهار (ع) و علما از محورهای برنامه‌های این شبکه در این ایام است.

وی پوشش خدمات آستان قدس رضوی در مراسم پیاده‌روی اربعین، استقبال و میهمان نوازی مردم عراق از زائران، حال و هوای معنوی زائران و همدلی زائران ملل مختلف جهان اسلام و همچنین جایگاه جبهه مقاومت اسلامی در بین زائران را از دیگر محورهای برنامه‌های تولیدی این شبکه در قالب آیتم‌های متنوع ذکر کرد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.