لوپتگی با وجود اظهاراتش در مصاحبه پس از بازی به نظر می رسد که از اخراج خود مطمئن شده است.

آنتونیو کونته سرمربی بعدی رئال خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوپتگی می دانست که حتی با شکست خفیف برابر بارسا نیز اخراج خواهد شد و حال که تیمش ۵ گل از بارسا دریافت کرده، دیگر نباید نسبت به اخراج او تردید داشت.

طبق ادعای مارکا، لوپتگی با وجود اینکه در نشست خبری با اعتماد به نفس از ادامه کارش در رئال صحبت کرده بود؛ اما در رختکن با بازیکنانش خداحافظی کرده و قرار است امشب یا فردا حکم اخراج او صادر شود.  او در روزهای اخیر مورد حمایت کامل بازیکنانش قرار داشت اما امشب در بازی مرگ و زندگی، قربانی بزرگ لقب گرفت.

 آنتونیو کونته سرمربی بعدی رئال خواهد بود تا این تیم بحران زده را نجات دهد.

مارکا و آاس، دو نشریه مادریدی به نقل از منابع نزدیک به باشکاه رئال مادرید گزارش داده اند که کونته پس از رسمی شدن اخراج لوپتگی به عنوان جانشین وی معرفی خواهد شد.

رئال پس از استعفای زیدان نیز با کونته تماس گرفته بود ولی درگیری او با باشگاه چلسی مانع از ادامه مذاکرات شد. سرمربی ایتالیایی که سابقه قهرمانی با یوونتوس و چلسی را در کارنامه دارد، حالا جدی ترین چالش دوران مربیگری اش را پیش رو خواهد داشت. 

البته در گزارش مارکا آمده که ممکن است سانتیاگو سولاری به عنوان مربی موقت معرفی شود و او در دیدار روز چهارشنبه مقابل ملیا در کوپا دل ری، روی نیمکت رئال بنشیند.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در پایان دیدار امشب، بدون اینکه با لوپتگی یا بازیکنان تیمش صحبت کند، نوکمپ را ترک کرد که نشانه دیگری از پایان کار سرمربی فعلی رئال تفسیر شده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.