پس از گذشتن ماه پرهیجان بازی‌های رایانه‌ای، حالا نوبت به نوامبر رسیده است تا بازی‌های ویدئویی این ماه از جمله Hitman ۲ عرضه شوند.

ماه نوامبر چه بازی‌هایی منتشر خواهد شد؟

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سال ۲۰۱۷ سال مهمی برای عرضه بازی‌های رایانه‌ای بود و عناوین زیادی در این سال منتشر شدند. سال ۲۰۱۸ هم دست کمی از سال قبل خود ندارد چرا که تا به حال عناوینی از جمله Metal Gear Survive و Far Cry ۵ روانه بازار شده‌اند و طرفداران و منتقدان زیادی از این بازی‌ها صحبت کرده‌اند. عرضه بازی Spider-Man به صورت انحصاری برای کنسول PS۴ رکورد فروش یک بازی انحصاری برای Play Station و کل بازی‌های جهان را جابجا کرد. کنار آن بازی God of War هم که قبل از Spider-Man رکورددار فروش پلی‌استیشنبود، امسال منتشر شد.

سال ۲۰۱۸ برای برخی از علاقمندان به بازی‌های ویدئویی بسیار نفس‌گیر بود چرا که همه مدت زیادی منتظر عنوان Red Dead Redemption ۲ بودند و این بازی بالاخره در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) روانه بازار شد و طی یک روز، با میزان فروش و کیفیت بالای ساخت خود پاسخ انتظار زیاد گیمرها را داد و احتمال دارد به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود. پیش از عرضه این بازی وسترن Rockstar Games، عناوین مختلف بزرگ دیگری هم منتشر شده بودند که Call of Duty: Black Ops ۴ یکی از آن‌ها بود. Black Ops ۴ اولین بازی کمپانیTreyarch و Division است که کمپین انفرادی ندارد و دارای حالت بتل رویال است تا گیمرها به صورت آنلاین با هم بازی کنند. ماه اکتبر همچنین عناوینی مانند Assassin's Creed Odyssey، WWE ۲K۱۹ و Forza Horizon ۴ عرضه شدند.

در ادامه می‌توانید لیستی از عناوین بازی‌های ویدئویی را مشاهده کنید که قرار است برای کنسول‌های مختلف بازی به بازار عرضه شوند و تاریخ آن‌ها تأیید شده است. در این لیست، نام عناوینی به چشم می‌خورد که ادامه نسخه‌های قبلی خود هستند و می‌توانند به نوعی خاطره بازی کردن آن‌ها را برای گیمرها زنده کنند. این عناوین شامل Hitman ۲ و Fallout ۷۶ می‌شوند. البته، عنوان انحصاری معرفی شده در E۳ ۲۰۱۸ توسط پلی‌استیشن، Déraciné هم قرار است اوایل نوامبر برای PSVR عرضه شود.

ماه نوامبر چه بازی‌هایی منتشر خواهد شد؟

ماه نوامبر چه بازی‌هایی منتشر خواهد شد؟

ماه نوامبر چه بازی‌هایی منتشر خواهد شد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.