رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: طبق رزروهای صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود اشغال هتل‌های مشهد در روزهای پایانی ماه صفر به صددرصد برسد.

اشغال ۱۰۰درصدی هتل‌های مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی در خصوص درصد اشغال هتل‌های مشهد در روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های قبل، در دهه آخر صفر و به ویژه چهار- پنج روز پایانی، تقریبا میزان اشغال بالایی را دارا بودیم که البته در دو- سه سال اخیر اندکی تنزل کرده بود.

وی افزود: امسال براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده و میزان رزروهای صورت‌گرفته، احتمال می‌دهم اشغال هتل‌ها در دهه پایانی به صددرصد برسد و پیش‌بینی بنده این است که قطعا اشغال‌ هتل‌های مشهد به بالای ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد ضمن اشاره به  آمادگی هتل‌ها برای استقبال از زائرین عنوان کرد: تمامی هتل‌ها تقریبا آمادگی کامل داشته و مشکل خاصی وجود ندارد؛ ضمن این که نظارت‌های خود را در این خصوص تشدید کرده‌ایم تا مساله خاصی وجود نداشته باشد.

قانعی اضافه کرد: بازرسی‌های فنی و تخصصی به لحاظ کیفیت و نیز ارائه خدمات مطلوب انجام شده است. همچنین، طبق تقسیم‌بندی که برای بازرسان ما صورت گرفته، ماموریت خود را به درستی انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم یک سفر خوب را برای زائرینی که در این ایام در مشهد حضور دارند رقم زده و بتوانیم اقامت مطلوبی را برای این عزیزان فراهم آوریم.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد در تکمیل سخنان خود تاکید کرد: توصیه همیشگی ما این است از آن‌جا که به تعداد کافی فضای اقامتی رسمی و قانونی در مشهد وجود دارد، هموطنان خود را از استفاده از اماکن اقامتی غیر مجاز و غیر رسمی برحذر داریم که اغلب برای آن‌ها دردسرساز و مشکل‌آفرین هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.