کمپانی هوآوی یک مدل ارزان‌تر از گوشی Mate ۲۰ Pro تولید کرده است اما آن را خارج از چین عرضه نخواهد کرد.

مدل ارزان هوآوی Mate ۲۰ Pro فقط در چین عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هر کسی از هر برندی از گوشی‌های هوشمند و یا سیستم عاملی که استفاده می‌کند، خواهد گفت که گوشی تازه معرفی شده هوآوی Mate ۲۰ Proیکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ است. این دستگاه مجموعه‌ای از بهترین مشخصات را با خود به همراه دارد و برخی ویژگی‌های آن هم مانند شارژ معکوس بی‌سیم (Reverse Charging) و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش منحصر به فرد است. متأسفانه، همه این ویژگی‌های خوب و رده بالا با یک قیمت بسیار بالا یعنی ۱۰۴۹ یورو معادل ۱۱۹۸ دلار در اروپا همراه است.

خانواده Mate ۲۰ در ابتدا در تاریخ ۱۶ اکتبر برای بازار بین‌المللی معرفی شد اما معرفی رسمی‌تر این گوشی‌ها و برخی دیگر از محصولاتهوآوی در چین اتفاق افتاد. به طور طبیعی، Mate ۲۰ Pro به دلیل مالیات کمتر و هزینه‌های مشخصی که برای هوآوی در کشور چین به حساب نمی‌آیند، با قیمت کمتری عرضه خواهد شد اما در این مراسم برگزار شده در چین مشخص شد که این کمپانی چینی یک مدل ارزان هم برای پرچمدار خود تولید کرده‌اند که قیمت آن را پایین‌تر هم خواهد آورد.

با قیمتی معادل ۶۸۰ یورو در چین، هوآوی یک نسخه از Mate ۲۰ Pro را در مراسم خود معرفی کرد که از همه نظر شبیه مدل بین‌المللی آن است به جز یک مورد که آن هم کمبود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این نسخه همراه دو مدل گران‌تر به بازار خواهد آمد که دارای قابلیت‌های امنیتی هستند. البته بر خلاف نسخه‌های دیگر، این دو مدل با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد. علاوه بر این، یکی از آن‌ها با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و دیگری با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی تولید شده است. این دو مدل با قیمت‌هایی معادل ۷۶۰ یورو و ۸۶۰ یورو به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهند شد.

به دلیل استراتژی‌هایی که هوآوی در بازارهای خارج از چین دارد، انتظار نمی‌رود که مدل‌های ارزان‌تر سری Mate ۲۰ به بازارهای بین‌المللی برسند. در عوض، مصرف‌کنندگان مجبور هستند با مدل استاندارد Mate ۲۰ Pro بسازند که دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. از سوی دیگر، Mate ۲۰ معمولی هم با قیمتی پایین‌تر در دسترس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.