فریدون اصفهانیان اعلام کرد از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم، داوران در سه دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند که گل سایپا به پرسپولیس هم یکی از آنها بود.

گل تیم سایپا به پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر گفت: با گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه ای را برگزار و فیلم بازیها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

وی افزود: در دیدار استقلال با سپاهان، داور با وجود قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد با استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می کرد.

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متاسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم  را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داور باید پنالتی اعلام می کرد و به بیرانوند هم باید اخطار می داد.

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تاثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.