نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: رای اعتماد به 4 وزیر صحه‌ای به تعامل مجلس با دولت بود و ما منتظر پاسخ دولت به این اعتماد و همکاری و خدمت به مردم و حل مشکلات تورم و بیکاری از سوی دولت هستیم.

مجلس تعامل خود با دولت را نشان داد/ منتظر پاسخ دولت به اعتماد مجلس به 4 وزیر پیشنهادی هستیم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، یوسف داودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رای اعتماد مجلس به 4 وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های اقتصاد، کار، راه و صنعت گفت: مجلس با رای اعتماد به این 4 وزیر بار دیگر تعامل و همکاری خود با دولت را نشان داد و این خود مؤید همراهی و حمایت مجلس از دولت است.

وی افزود: وزارتخانه‌هایی همچون تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت  پیش از این هر یک از اینها دو وزارتخانه بوده و از سوی دیگر نبض اقتصاد کشور در دست همین 4 وزارتخانه است و این دو موضوع اهمیت کار این وزارتخانه‌ها را نشان می‌دهد و لازم است تا وزرای این وزارتخانه‌ها که رای اعتماد از مجلس دریافت کرده‌اند بدون فوت وقت کار خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور آغاز کنند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس تا جایی که برایش مقدور بود با دولت همکاری کرد و کار خود را انجام داد تا دست دولت برای خدمت به مردم باز باشد و ما منتظر پاسخ دولت به این اعتماد مجلس هستیم.

داودی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظریم ببینیم دولت در پاسخ به اعتماد مجلس حرکت بسیار قوی‌ای را در جهت حل مشکلاتی همچون تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کند و گام‌های مثبتی را در این زمینه بردارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.