مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تمهیدات ترافیکی و خدماتی شهرداری در روز اربعین را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی و خدماتی اربعین

به گزارش قدس آنلاین، هادی عطارزاده طوسی در خصوص تمهیدات ترافیکی و خدماتی شهرداری مشهد در روز اربعین حسینی، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با توجه به ورود هیأت‌های عزداری به صورت مقطعی به محض این‌که هیأتی وارد مبادی چهارگانه ورودی به حرم مطهر رضوی شود ممنوعیت تردد برای خودروها اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۲۴ تا پایان مراسم اربعین حسینی اجازه ورود هیچ خودرویی از ورودی‌های چهارگانه حرم مطهر رضوی داده نخواهد شد و اگر توقفی در این مسیر صورت گیرد خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

عطارزاده طوسی با اشاره به تمهیدات خدماتی در روز اربعین تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد سرویس‌دهی به زائران در روز اربعین تقویت شده و با ۳۲۰ دستگاه اتوبوس انجام می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد در این روز در آماده‌باش کامل برای خدمت به زائران و مجاروان امام رضا(ع) قرار دارد و بر این اساس ۱۳ هزار دستگاه تاکسی آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: قطارشهری مشهد نیز در روز اربعین کاهش سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه را کاهش داده است.

وی اضافه کرد: هم‌چنین تمامی پارکینگ‌های زیرنظر شهرداری مشهد در این روزها آماده خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان هستند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.