۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 627117

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از ساماندهی زائران گمشده در مرز مهران خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته و با همکاری نیروی‌های پلیس گمشدگان به خانواده‌هایشان بازگشتند.

ساماندهی زائران گمشده در مرز مهران

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا، ستاد بهزیستی کشور تمهیداتی را برای ارائه خدمات به زائران به ویژه معلولان و سالمندان در مسیر مراسم و در مرزهای ایران و عراق پیش بینی کرد، مرز مهران یکی از پایگاه‌های بود که در این زمینه به ارائه خدمات به زائران پرداخت.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در این باره اظهار کرد: میز خدمت توسط بهزیستی شهرستان مهران در پایانه مرزی جهت خدمت رسانی به زائرین از ۱۰ روز قبل از مراسم اربیعین مستقر شد.

وی تصریح کرد: در این مدت ،ساماندهی زائران گمشده ، تامین ویلچر ۱۴ مورد عصا ۲۰ جفت و واکر ۱۰ دستگاه و همچنین توزیع قطره چشمی برای زائران،فعالیت تیم تخصصی توانبخشی برای خدمات به سالمندان و معلولان انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از ساماندهی زائران گمشده در مرز مهران خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته و با همکاری نیروی های پلیس گمشدگان به خانواده‌هایشان بازگشتند.

همتی ادامه داد: فعالیت تیم تخصصی فیزیوتراپی در محل پایانه مرزی_ فعالیت تیم تخصصی تعمیر ویلچر و وسایل کمک توانبخشی در مرز مهران_ ساماندهی ۱۲۰ خودرو  از سایر استانها در پارکینگ اداره بهزیستی شهرستان مهران_ خدمات ویلچر گردانی افراد سالمند و ناتوان در پیاده روی اربعین حسینی-فعالیت تیم تخصصی اورژانس اجتماعی مستقر در پایانه مرزی به صورت شبانه روزی سایر اقداماتی است که در این زمان انجام گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه روزهای آینده نیز شاهد بازگشت زائران از کربلا هستیم خدمات بهزیستی همچنان ادامه خواهد داشت ضمن اینکه هیچ محدویتی برای ارائه خدمات وجود ندارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.