مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: بر اساس ابلاغ نرخنامه جدید اتحادیه فروشندگان نان مشهد و مصوبه کارگروه آرد و نان و گندم استان قیمت انواع نان یارانه ای در این شهر ۱۰ درصد افزایش یافت.

قیمت نان یارانه ای در مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین ؛ امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: نرخنامه جدید از امروز هفتم آبان به همه نانواییهای یارانه ای مشهد ابلاغ شده و قابل اجرا است.
وی ادامه داد: بر اساس این نرخنامه 'نان ماشینی دوار تافتون' با وزن ۲۸۶ گرم به قیمت ۳۳۰ تومان، 'نان عراقی' با وزن ۲۷۰ گرم به قیمت ۳۳۰ تومان، نان 'بربری ماشینی' با وزن ۳۸۴ گرم به قیمت ۴۴۰ تومان و 'نان سنگک' با وزن ۴۲۰ گرم به قیمت ۷۰۰ تومان فروخته می شوند.  
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: همچنین نان 'لواش ماشینی' با وزن ۱۷۶ گرم به قیمت ۲۲۰ تومان، نان 'لواش سنتی' با وزن ۱۶۲ گرم به قیمت ۲۲۰ تومان، نان 'بربری خراسانی' با وزن ۳۹۲ گرم به قیمت ۵۰۰ تومان، نان 'تنوری سنتی نازک' با وزن ۲۶۳ گرم به قیمت ۳۳۰ تومان و نان 'تافتون خراسانی' با وزن ۳۴۷ گرم به قیمت ۴۴۰ تومان عرضه می شوند.  
وی افزود: این در حالی است که وزن نانهای جدید نسبت به دوره قبل کاهش یافته است. خطاب نرخنامه جدید آن دسته از واحدهای نانوایی است که آرد یارانه ای دریافت می کنند بنابراین قابل اجرا توسط نانواییهای آزادپز نیست.
او تعداد نانواییهای دارای جواز کسب را در سطح مشهد دو هزار و ۱۷۶ واحد ذکر و بیان کرد: ۲۰ درصد از این نانواییها آزادپز هستند.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.