رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر از هر اقدام قانونی برای تداوم حضور تقی ‌زاده خامسی به عنوان شهردار پشتیبانی می‌ کند.

شورا از هر اقدام قانونی برای ماندن شهردار پشتیبانی می‌ کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد رضا حیدری در تشریح آخرین وضعیت شهردار مشهد و تصمیمات شورای شهر در این باره افزود: جلسه هم‌ اندیشی در این زمینه با حضور تمام اعضای شورای شهر برگزار شد که در آن همه اعضا بر حمایت از شهردار مشهد تاکید داشتند.

وی اظهار داشت: نتیجه استفساریه در باره قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید در کمیسیون اجتماعی مجلس روند خود را طی کند.
وی گفت: شورای شهر مشهد به منظور پیش بینی شرایط احتمالی پیش ‌آمده از اجرای این قانون، بعد از تعطیلات آخر ماه صفر، در باره راهبردها و رویکردهای اجرای این قانون بررسی های لازم را انجام خواهد داد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این شهر هفته آینده میزبان میلیون ‌ها زائر و عزادار رضوی است و شهرداری و مجموعه مدیریت شهری همچون سالهای گذشته در خدمت زائران است و نمی خواهیم بحث های حاشیه ای روند خدمت رسانی را دچار چالش کند.
بر اساس اعلام معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، شهرداریها مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب سال 1395 بوده و نظر به اینکه در تبصره های ذیل ماده واحده قانون یاد شده و نیز اصلاحیه اخیر آن در سال 1397 شهرداران به عنوان مقامات مستثنی از شمول این قانون ذکر نشده‌ اند لذا آنها نیز مشمول قانون مزبور می باشند.انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.