تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی روز پنجشنبه به مصاف تیم سایپا می رود و در دیگر دیدار جام حذفی، سپاهان میهمان تیم مس کرمان است.

استقلال - سایپا؛ شکست تکراری نارنجی پوشان؟/ شاگردان قلعه‌نویی در کویر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان سایپاست. آبی پوشان تهرانی همین چند روز پیش در لیگ برتر شاگردان دایی را 2 بر یک شکست دادند؛ این نبرد تکراری این مرتبه در جام حذفی برگزار می شود؛ مسابقه ای که بازنده اش از گردونه رقابت ها حذف می شود بنابراین اولین اشتباه آخرین اشتباه این تیم خواهد بود؛ علی دایی روز شنبه در یک بازی پرحاشیه و جنجالی یک امتیاز از پرسپولیس گرفت اما در عوض باعث آزردگی خاطر تماشاگران و هواداران پرسپولیس شد زیرا او تیم برانکو را تیمی بدون تاکتیک نامید! اکنون تیم دایی باید مقابل استقلال قرار بگیرد که در زمین هموار ورزشگاه آزادی به دنبال پیروزی است تا جبران شکست خانگی مقابل سپاهان را بکنند.

آبی پوشان در این مسابقه وریا غفوری را به دلیل محرومیت انضباطی و پژمان منتظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. شاید جام حذفی فرصتی برای بازیکنان خارجی استقلال باشد تا خودی نشان بدهند زیرا گرو  و نویمایر در لیگ نتوانستند که توانایی هایشان را ارایه کنند. سایپا و سرمربی اش در بازی با استقلال تنها تر از همیشه خواهند بود زیرا علی دایی با رفتار و گفتارش باعث شده که هواداران پرسپولیس هم از او رو گردان شوند! با این حال سایپا نمی خواهد دومین شکست خود را در کمتر از 10 روز از استقلال پذیرا شود.

مس کرمان - سپاهان؛

دیگر دیدار جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی در کرمان بین دوتیم مس و سپاهان برگزار می شود دو تیم صنعتی که امکانات مناسبی  دارند و یکی در لیگ دسته اول در رده دوم جدول قرار دارد و دیگری در لیگ برتر تیم دوم جدول است. سپاهان در بهترین شرایط تاکتیکی و روحی و روانی قرار دارد و برای برد به کویر می رود هرچند در لیگ برتر اشتباه های سهوی داوران به سپاهان کمک کرده است. نادر دست نشان بارها گفته لیگ یک برایش مهم تر از جام حذفی است و بیشتر به دنبال صعود به لیگ برتر است تا قهرمانی در جام حذفی ولی سپاهان به دنبال قهرمانی در جام است.

اسامی داوران و برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

چهارشنبه ۹ آبان
ماشین سازی تبریز – داماش گیلان – ساعت ۱۴ / ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
امیر عرب براقی – یعقوب حجتی – محمد شاکر – رضوان سرشار
ناظر: فریدون اصفهانیان
پنجشنبه ۱۰ آبان
استقلال تهران – سایپا – ساعت ۱۶:۴۵ / ورزشگاه آزادی تهران
بیژن حیدری – سعید قاسمی – علی اکبر نوری – مهدی مرجانزاده
ناظر: زاهد بحرینی
جمعه ۱۱ آبان
مس کرمان – سپاهان – ساعت ۱۶:۱۵ / ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
رضا عادل – جلیل شعرانی – حسین مرادی – یاسر همرنگ
ناظر: سعید بطحایی

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.