رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهدمقدس گفت: درخصوص جمعه‌بازار، آنچه که مربوط به شهرداری بوده انجام شده است و موضوع دسترسی نیز باید در شورای عالی ترافیک مطرح شود.

تسهیل دسترسی جمعه بازار در گرو تصمیم شورای عالی ترافیک/آغاز عملیات اجرایی تعریض دو لاین رفت و برگشت

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی فیضی امروز با تشریح آخرین وضعیت جمعه بازار گفت: جمعه بازار میامی نزدیک به ۲ دهه در مکان قبلی خود مستقر بوده و توسعه شهری سبب شده بود که ترافیک سنگینی در این نقطه ایجاد شود و همین امر نارضایتی فراوان ساکنان منطقه را در پی داشت.
وی با بیان اینکه جابجایی جمعه بازار بنا به خواسته و مطالبه شهروندان بوده است، گفت: مصوبه مربوط به جانمایی و انعقاد تفاهمنامه با سرمایه‌گذار برای اجرای جمعه بازار مربوط به دوره قبل شورای شهر مشهد بوده و شورای پنجم در جهت اجرایی کردن مصوبات گام برداشته است.
فیضی با تاکید بر اینکه تمامی تصمیمات خود را با شفافیت به سمع و نظر شهروندان می‌رسانیم و پیوسته پاسخگو آنها هستیم، افزود: جمعه بازار کنونی در فضایی به مساحت ۱۲ هکتار ایجاد شده و مشکل دسترسی دارد؛ در این خصوص، مشاور طرح خود را ارائه کرده و به زودی عملیات اجرایی، تسطیح، تعریض و ایجاد دو لاین رفت و برگشت آغاز خواهد شد.
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: بخش اجرایی که مربوط به شهرداری بوده به شکل کامل انجام شده ولی وضعیت دسترسی نیاز به تصویب سازمان ترافیک دارد؛ جمعه بازار در حریم شهر و خارج از محدوده شهری قرار گرفته و لذا این موضوع باید در شورای عالی ترافیک مطرح شود.
فیضی افزود: با این وجود، مراحل مربوط به دسترسی آخرین مراحل خود را طی می‌کند و بودجه نیز برای تامین زیرساخت‌ها و دسترسی مناسب به تصویب رسیده است؛ هر پروژه در ابتدای فعالیت و شروع خود مشکلاتی بهمراه دارد ولی به مرور زمان و تکمیل طرح، موجب رفاه و آسایش شهروندان می‌شود.

منبع: شورای شهر مشهد
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.