نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که میزبانی شایسته برای زائران امام هشتم در آیین‌های سوگواری دهه آخر صفر باشیم.

میزبانی شایسته برای زائران امام هشتم باشیم
به گزارش قدس آنلاین، رضا شیران خراسانی اظهار داشت: بر اساس مبانی دینی مجاوران نسبت به زائران وظایفی دارند و شرایطی را باید  فراهم نمایند که  زائران به نحو مطلوب در مدت زمان حضور خود  از زیارت امام بهره بگیرند.  
وی با اشاره به نقش پویش مردمی شهروند مهمان نواز و تاثیر همدلی و همراهی مردم با دستگاه های متولی  در میزبانی از زائران  تصریح کرد: دستگاه های دولتی، شهرداری، هیئات مذهبی، مساجد و مهمتر از همه مردم باید تمام امکانات خود را بکار بگیرند تا میزبانی شایسته ای از زائران که از سراسر کشور و حتی نقاط مختلف دنیا به شهر مشهد سفر می کنند،   صورت گیرد.  
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از شهروندان انتظار می رود همچون سال های گذشته با مهربانی با زائران برخورد کنند و امکاناتی هر چند اندک را که به آسایش زائران کمک می کند را در اختیارزائران و یا دستگاه های متولی  قرار دهند.
وی ادامه داد:  از طرفی حتی اگر امکاناتی نیز در اختیار ندارند با کمک های معنوی و مواردی نظیر گشاده رویی، رعایت حقوق دیگران، ارائه اطلاعات درست به زائران کمک نمایند تا علاوه بر اینکه زائران از عزاداری این ایام به طور مطلوب بهره مند شوند خاطره خوبی نیز از شهر مشهد در ذهن آنها به یادگار بماند.
شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۱۸۱ در این پویش بزرگ مردمی شهروند مهمان نواز ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.