نماینده مردم نائین در مجلس با بیان اینکه انتخاب ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌ها علیه ایران عصبانیت آمریکا از روحیه استکبارستیزی ملت ایران را نشان می‌دهد، گفت: با مقاومت ملت ایران، این تحریم‌ها نیز نخواهد توانست تأثیری در امور اجرایی کشور داشته باشد.

تحریم‌های آمریکا قطعا ما را بیدارتر و هوشیارتر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، عباسعلی پوروافرانی نماینده مردم نائین  با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: آنچه که آمریکا و همدستانش به دنبال آن هستند این است که با اعمال تحریم‌ها به اهدافشان که مخالفت با اسلام و تشیع است برسند. 

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا و متحدانش هر تحریمی را که علیه ما اعمال کرده‌اند باعث شده تا ملت ما مقاوم‌تر شود و همچنین ملت ما در برابر این تحریم‌ها با عزم راسخ‌تری در میدان و در مقابل آمریکا و اهداف شومش ایستاده است. 

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در طول این ۴۰ سال با وجود تحریم‌ها، شاهد رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و اگرچه در بسیاری از عرصه‌ها در مقابل آمریکا تنها بوده‌ایم، آمریکا و بسیاری از ابرقدرت‌ها تنها بوده‌ایم،‌ اما به تعبیر امام راحل، آمریکا تاکنون هیچ غلطی نتوانسته بکند و نخواهد کرد. 

پوروافرانی خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا قطعا ما را بیدارتر و هوشیارتر می‌کند چرا که در بسیاری از موارد ما با موانعی روبه‌رو می‌شویم، برای برطرف کردن آن مانع، اقداماتی را صورت می‌دهیم و این باعث خودساختگی و خودکفایی ما می‌شود. 

وی افزود:‌ آمریکا هر چه برای تحریم و تحمیل فشارها علیه ایران دراختیار داشته به کار گرفته و به میدان آورده و انتخاب سیزده آبان نیز برای اعمال تحریم‌های جدید نشان‌دهنده آن است که آمریکا از روحیه استکبارستیزی ملت ما عصبانی است و انتخاب این روز، عصبانیت آنها را از این موضوع نشان می‌دهد. 

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدا را شکر جوانان ما در ابتدای انقلاب توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند و امروز انتخاب ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از این روحیه استکبارستیزی مردم ایران واقعا عصبانی هستند.

پوروافرانی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با حضور همه‌جانبه مردم در صحنه و با رهبری عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری و مسئولین قطعا تحریم‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان هم هیچ تأثیر و تأخیری در مسیر امور اجرایی کشور و مردم ایجاد نخواهد کرد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.