۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 627416

نخستین مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان، جام زنده یاد سیدجعفر موسوی پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

آغاز مسابقات بین المللی کشتی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، نخستین مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام زنده یاد سیدجعفر مسابقات بین المللی کشتی در مشهد آغاز شدموسوی امروز در مشهد آغاز شد.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: کشورهای جمهوری آذربایجان، اوکراین، گرجستان، ارمنستان، تیم های ملی نوجوان و امید جوانان ایران و سه تیم از خراسان رضوی با نظارت نمایندگان فدراسیون جهانی و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند.
خسرو علیزاده افزود: تیم کشتی ترکمنستان نیز در مشهد حضور دارد اما به علت انجام نشدن یکی از مراحل اداری که باید از طریق فدراسیون آن کشور به فدراسیون جهانی انجام می شد نماینده فیلا اجازه شرکت کشتی گیران ترکمن را در مسابقات نداد.
وی همچنین گفت: در قرعه کشی انجام شده تیم های ایران الف، خراسان ب، گرجستان، ارمنستان و اوکراین در گروه آ و تیم های ایران ب، خراسان الف، خراسان ج و آذربایجان در گروه ب این مسابقات قرار گرفتند.
وی افزود: مسابقات در ۱۰ وزن به صورت تیم به تیم و انفرادی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود و این رقابت ها فردا با برگزاری فینال پایان می یابد.
شادروان موسوی که این رقابت ها با نام وی برپا شده است سابقه مربیگری کشتی گیران مطرح از جمله برادران خادم، ناصر زینل نیا،   امیر توکلیان، مجید خدایی، احمد شکفته، رضا رمضان زاده، برادران علیزاده و محمد متقی نیا را در کارنامه ورزشی خود داشت.

این مربی ممتاز کشتی آذر ۱۳۹۵ در ۶۰ سالگی بر اثر بیماری درگذشت.
منبع: صدا و سیما
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.