ستاره تنیس اسپانیا، از صدر جدول برترین‌های این رشته فاصله گرفت.

نادال صدر جدول رده‌بندی برترین تنیسورهای دنیا را از دست داد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رافائل نادال به دلیل مصدومیت نتوانست در دور دوم رقابت‌های تنیس مسترز پاریس شرکت کند و به همین دلیل با از دست دادن امتیازاتی که قادر بود در این مسابقات کسب کند، صدر جدول رده‌بندی برترین تنیسورهای دنیا را از دست داد.

نادال با وجود مصدومیت مزمن زانویش تصمیم گرفت در رقابت‌های مسترز پاریس شرکت کند اما او در آستانه دور دوم این رقابت‌ها دچار مصدومیتی دیگر از ناحیه عضلات شکم شد که او را مجبور به انصراف از شرکت در مسابقه‌ مقابل هموطن خود فرناندو ورداسکو کرد.

انصراف نادال بدان معناست که او صدر جدول تنیسورهای جهان را به رقیب صرب خود، نواک جوکوویچ خواهد داد. به این ترتیب جوکوویچ برای اولین بار از روز ۳۱ ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ به مرد شماره یک تنیس جهان تبدیل خواهد شد.

نادال در حالی از شرکت در رقابت‌های مسترز پاریس باز می‌ماند که او در سال ۲۰۱۸ به دلیل مصدومیت ۹ تورنمنت دیگر شامل بریسبین، روبردام، آکاپولکو، ایندین ولز، میامی، سین‌سیناتی، پکن، شانگهای و پاریس – برسی را از دست داده بود.

در همین حال میلوس رائونیچ، حریف راجر فدرر در دور دوم رقابت‌های مسترز پاریس هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه آرنج از رقابت با پرافتخارترین تنیسور دنیا انصراف داد و به این ترتیب فدرر بدون دردسر راهی دور سوم است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.