احمدرضا عامری با تأکید بر اینکه زائران اربعین برای تهیه بلیت برگشت اتوبوس حتماً به پایانه‌های مرزی مراجعه کنند، گفت: زائران به هیچ وجه برای تهیه بلیت یا اتوبوس دربستی از بیرون پایانه اقدام نکنند.

نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین در مسیرهای برگشت ۷۰ ‌تا ۱۵۰هزار تومان است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، احمدرضا عامری در پاسخ به این سؤال که چه میزان اتوبوس در مرزهای سه‌گانه برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در اربعین امسال ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۴۶ هزار دستگاه سواری کرایه و ۴۵ هزار دستگاه مینی‌بوس ‌در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

وی ادامه داد: طرح سفرهای ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای برای ایام اربعین از ابتدای آبان‌ماه آغاز شد ‌و تا هر زمان پس از روز اربعین که زائر و متقاضی برای برگشت وجود داشته باشد،‌ ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور در پاسخ به این گفته که برخی راننده‌های اتوبوس‌ نرخ‌های غیرواقعی برای سفرهای برگشت زائران ارائه می‌دهند، گفت:‌ بر عملکرد اتوبوس‌ها در پایانه‌های مرزی نظارت دقیق وجود دارد، ممکن است عده‌ای محدود این بی‌اخلاقی را داشته باشند و بدانند که زحمت قشر عظیمی از رانندگان را که در این ایام به جابه‌جایی زوار حسینی اقدام کردند، زیر سؤال می‌برند.

عامری با تأکید بر اینکه نرخ بلیت در مسیرهای برگشت همان قیمت‌های ۷۰ ‌تا ۱۵۰هزار تومان است، بیان کرد: زائران به هیچ عنوان نرخ‌های بیشتر بابت کرایه اتوبوس نپردازند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور ادامه داد: البته اعمال نرخ‌های غیرواقعی‌ مربوط به اتوبوس‌های متفرقه‌ای است که در خارج از پایانه برکت نسبت به مسافرگیری اقدام می‌کنند در حالی که اتوبوس‌های ناوگان عمومی جاده‌ای همه در پایانه و با صورت‌وضعیت مسافرگیری می‌کنند در حالی که ممکن است اتوبوس‌های متفرقه، صورت‌وضعیت مسافرنداشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر اتوبوس به اندازه کافی در پایانه برکت وجود دارد و در حال جابه‌جایی زوار هستند، از نظر تعداد اتوبوس هیچ مشکلی نداریم و هر چه تقاضای سفر باشد، با همان نرخ‌ها در حال انجام است.

عامری اضافه کرد: از سوی دیگر نماینده اتحادیه ‌شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور، نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نماینده وزارت کشور، استانداری ایلام و تعزیرات همه در پایانه‌های مرزی مستقر هستند و زائران در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را با آنها در میان بگذارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.