استاندار خراسان رضوی گفت:طرح تکاپو یکی از طرح‌هایی بوده که زنجیره‌های ارزش افزوده را بر اساس مزیت‌های عمومی و منطقه ای ایجاد کرد.

ایجاد زنجیره‌های ارزش افزوده بر اساس مزیت‌های منطقه‌ای با طرح تکاپو
 
به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در بازدید از رونمایی طرح توسعه ارزش‌های روستایی (تار) در یک کارخانه تولید زعفران، اظهار کرد: این ایجاد زنجیره تولید و ارزش افزوده از روستا که تولیدکننده هستند تا رسیدن به  صادرات بسیار طرح مهمی است.
وی ادامه داد: وزارت کار در این دوره این اقدام را شروع کرد و امید داریم با توسعه این امر در بخش‌های مختلف، شاهد افزایش سهم درآمدی روستاییان و تولیدکنندگان خود باشیم.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: این امر خود به تنهایی یک پیام خوبی برای عدالت اجتماعی و توزیع ثروت در کشور دارد.
رشیدیان با بیان اینکه خدا را شاکریم که این طرح در استان خوب پیش رفته است، خاطرنشان کرد: طرح تکاپو نیز یکی از طرح‌هایی بوده که زنجیره‌های ارزش افزوده را بر اساس مزیت‌های عمومی و منطقه ای ایجاد کرد و خوشبختانه از این ظرفیت‌های به نفع تولید و اشتغال‌زایی استفاده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح تکاپو در سال گذشته در استان ما برای بیش از ۲۲ هزار نفر اشتغال ایجاد کرد، تصریح کرد: در این شرایط کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم، طرح‌های این چنینی در تقابل با این حرکات دشمن قرار می‌گیرد، ما در حوزه تولید، فعالیت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و ... ظرفیت‌های بالایی داریم که باید از آن بهره ببریم.
 منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.