علی اعطا از درخواست شهردار تهران برای تاخیر در رای گیری اعضای شورای شهر به منظور انتخاب شهردار جدید تهران خبر داد.

درخواست افشانی برای به‌تعویق انداختن انتخاب شهردار جدید

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به صحبتهایی که محمدعلی افشانی با اعضای شورای شهر داشته، اظهار کرد: شهردار تهران درخواست کرده که تا مشخص شدن مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در یکی از کمیسیون های مجلس، روند انتخاب و رای گیری برای شهردار جدید را به تعویق اندازند.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص واکنش اعضا به این درخواست گفت: در حال حاضر مقرر شده تا در این مورد صحبت و جمع بندی کنیم که چگونه درباره این موضوع اقدام شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی شورای شهر تهران فردا باید اسامی 5 گزینه تصدی شهرداری تهران اعلام شود و چنانچه این اسامی فردا اعلام نشوند، این تلقی ایجاد می شود که شهردار تهران در حال تعیین تکلیف برای اعضای شورای شهر است.

گفتنی است؛ این صحبت‌های علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در شرایطی مطرح شده است که وی صبح امروز با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به خلاف این موضوع اشاره کرده و نوشته بود: طبق زمان بندی، شنبه 12 آبان ماه روز رای گیری به منظور انتخاب 5 گزینه شهرداری است.

آنچه در برخی از شبکه‌های اجتماعی در رابطه با تعویق احتمالی مطرح شده است؛ پیشنهادی از سوی برخی از اعضای بوده است و نه درخواستی از سوی شهردار محترم.

شورا همچنان در رابطه با حفظ افشانی تلاش خواهد کرد.

افشانی خواستار تاخیر در انتخاب شهردار جدید تهران شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.