خراسان شمالی- به مناسبت فرارسیدن روز دانش آموز و سالروز تبعید امام خمینی‌(ره) به ترکیه، علمای اهل سنت استان بیانیه‌ای برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان صادر کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان "نمایش وحدت اقوام" و "اعلام نفرت از شیطان بزرگ" است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی، در بیانیه علماء و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی آمده است:

راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان، نمایشی از وحدت و همدلی همه اقوام ایران اسلامی بوده و وظیفه‌ شرعی هر مسلمانی است که برای نقش بر آب‌کردن توطئه دشمنان و اعلام نفرت از شیطان بزرگ، در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کند.

۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و هر یک از این اتفاقات تاریخی زمینه یوم‌الله ۱۳ آبان را در کشور فراهم کرد.

در این روز بزرگ ملت شریف ایران تنها چیزی را که نباید فراموش کنند شعار "مرگ بر آمریکا" است، چراکه باید این شعار تا ابد زنده بماند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود تا آیندگان، این نظام مقدس نیز بدانند، استکبار جهانی در چندین دهه گذشته چه ظلم‌ها و جنایاتی را نسبت به کشور عزیز ما روا داشته و بی‌شک در آینده نیز خواهد داشت.

شیطان بزرگ باید بداند تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه آنها برعلیه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملت مظلوم جهان ادامه داشته باشد، ملت شریف ایران اسلامی با استکبار مقابله کرده و "مرگ بر آمریکا" را به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار خود در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان و سایر مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی فریاد خواهند زد.

در این بیانیه همچنان آمده است: "وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ "عزت از آن خدا و رسول و مؤمنان است. ملت مسلمان ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه شاهد توطئه‌های آمریکا و اذناب آن علیه نظام اسلامی و مردم ایران بوده است، بحمدالله با پایمردی و استقامت ملت، هیچ‌کدام از این توطئه‌ها موفق نبوده و سردمداران آمریکا ناکامی‌های پیاپی را تجربه کرده‌اند.

در شرایط کنونی، دشمنان با ایجاد توطئه‌های اقتصادی، سعی در برهم زدن آسایش و آرامش اقتصادی ملت ایران هستند و شایعاتی را نیز در خصوص دسیسه‌هایشان بعد از ۱۳ آبان، در بین مردم رواج داده‌اند که اگر ملت ایران همچون گذشته و بیش‌ازپیش با وحدت و انسجام فقط لوازم ضروری و مایحتاج روزمره را تهیه کنند و احتکار نکرده و به بازار هجوم نیاورند، تحریم‌ها هیچ تأثیری بر ما نخواهد گذاشت و بلکه باعث نابودی نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی در این راستا خواهد شد.

باید بدانیم و فراموش نکنیم، اگر مسیر استکباری از ایران منقطع نمی‌شد، امروز شاهد بسیاری از بی‌عدالتی‌ها و ظلم و ستم‌ها و وابستگی شدید کشور به ابرقدرت‌ها بودیم.

لذا ما علمای اهل سنت خراسان شمالی (مدیران، مدرسین حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات مساجد) دوشادوش دیگر اقشار غیور کشورمان ایران، با شرکت در صف‌های منسجم و متحد خود در این روز بزرگ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.