خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در تیر ماه سال جاری تعداد دو مورد پرونده برداشت غیر قانونی از حساب بانکی تعدادی از شهروندان به این پلیس ارجاع شد که کارگاهان خبره این یگان نیز بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

سرکرده باند کلاهبرداران حرفه‌ای در استان دستگیر شد

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری سرکرده باند کلاهبرداران حرفه ای با ۳۰ فقره کلاهبرداری در استان خبر داد.

وی گفت: در تیر ماه سال جاری تعداد دو مورد پرونده برداشت غیر قانونی از حساب بانکی تعدادی از شهروندان به این پلیس ارجاع شد که کارگاهان خبره این یگان نیز بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین استعلام از بانک و شرکت های ارایه دهنده خدمات دستگاه های پوز، نهایتا محل برداشت این مبالغ را شناسایی کردند، افزود: ماموران با همکاری مالکان فروشگاه های مورد نظر توانستند تصاویر این افراد را اخذ کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فرد مورد نظر با سر و صورت پوشیده و استفاده از یک نوع کلاه و لباس اقدام به برداشت از خودپرداز و خرید از فروشگاه کرده خاطر نشان کرد: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و گشت های هدفمند موفق شدند سر نخ هایی از این پرونده را دریافت کنند.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: ماموران با شناسایی محل اختفای یکی از این کلاهبرداران وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های خود محل اختفای همدستش را نیز لو داد، یاد آور شد: بلافاصله ماموران این فرد را نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه با دستگیری این افراد نهایتا با انجام یکسری اقدامات دقیق پلیسی محل اختفای سرکرده این باند نیز شناسایی شد، خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر در اکثر نقاط کشور به صورت گسترده فعالیت داشته و در بررسی های بعمل آمده از سوابق وی مشخص شد متهم اصلی دارای چندین فقره سابقه سرقت خودرو و آدم ربایی نیز است.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی نهایتا این فرد در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۳۰ فقره کلاهبرداری به این روش اعتراف کرد، افزود: این فرد به همراه دیگر همدستانش برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و برای همیشه این پرونده بسته شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.