ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با پهپاد «قاصف 1»، پایگاه هوایی «الملک خالد» عربستان در «عسیر» را بمباران کردند.

حمله یگان پهپادی یمن به پایگاه هوایی "الملک خالد" عربستان در "عسیر"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر دیروز (جمعه دوم نوامبر)،  به پایگاه هوایی «الملک خالد» در «خمیس مشیط» واقع در «عسیر» حمله کرد.

به گفته یک منبع آگاه در یگان پهپادی یمن، پهپاد «قاصف 1»، عصر دیروز به این پایگاه هوایی سعودی که به آشیانه جنگنده‌های متجاوز به یمن تبدیل شده و جنگنده‌های سعودی از این پایگاه به سوی یمن پرواز می‌کنند، حمله کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، این عملیات با موفقیت انجام شد و تنها چند ساعت پس از سخنان سخنگوی ائتلاف سعودی مبنی بر هدف قرار دادن مقر استقرار یگان پهپادی و موشک‌های بالستیک یمن در پایگاه هوایی «الدیلمی» در صنعاء، صورت گرفت.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی، تنها در کمتر از یک ساعت، در صبح روز جمعه، بیش از 30 بار پایگاه «الدیلمی» در صنعا و اطراف پایتخت یمن را بمباران کرده‌اند و تنها پایگاه هوایی الدیلمی را 18 بار هدف قرار داده‌اند.

این پایگاه نظامی هوایی یمن، در 15 کیلومتری شهر صنعاء و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی صنعاء قرار دارد.

در پاسخ به این تجاوز ائتلاف سعودی، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بار دیگر تاکید کردکه دیگر هیچ هدفی در هیچ کشوری از کشورهای عضو ائتلاف سعودی، از تیررس ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خارج نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.