خراسان شمالی- استان خراسان شمالی همجوار استان خراسان رضوی و مفتخر به «باب الرضا(ع)» است، که این امر باعث شده تا همه ساله در سال روز شهادت حضرت امام رضا(ع) شاهد تردد بالای زائران پیاده و سواره از محورهای مواصلاتی استان باشیم.

"محدودیت‌های ترافیکی" مراسم "عزاداری امام رضا(ع)" اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، استان خراسان شمالی همجوار استان خراسان رضوی و مفتخر به «باب الرضا(ع)» است، که این امر باعث شده تا همه ساله در سال روز شهادت حضرت امام رضا(ع) شاهد تردد بالای زائران پیاده و سواره از محور های مواصلاتی استان باشیم.

این امر موجب شده تا پلیس راه استان خراسان شمالی برای تسهیل در روند عبور و مرور در این ایام محدودیت های ترافیکی را به این شرح اعلام کند:

تردد انواع کامیون و تریلر بجر موارد سوختی و فاسد شدنی در پانزدهم آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۴ تا ساعت۲۲در مسیر فاروج- شیروان و شیروان- بجنورد و بجنورد جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون و تریلر بجز مواد سوختی و فاسد شدنی در ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آبان ماه سال جاری از ساعت ۷ الی ۲۲ در مسیرهای فاروج- شیروان و شیروان- بجنورد و بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس نیز ممنوع است.

در همین راستا پلیس خراسان شمالی از مردم عزیز و زائران امام هشتم (ع) انتظار دارد تا با رعایت این محدودیت ها پلیس را در خدمت رسانی مطلوب و بهتر به زوار علی ابن موسی الرضا(ع) یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.