۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 627577

یورگن کلوپ مدعی شده یکی از هواداران اونای امری است و با تمجید از او اعلام کرده هواداران آرسنال باید خوشحال باشند که او را به عنوان سرمربی در تیمشان دارند.

کلوپ: یکی از هواداران "اونای امری" هستم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در شرایطی که تیم فوتبال آرسنال به رکورد ۱۳ بازی بدون شکست با سرمربی جدیدش، اونای امری، رسیده است، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شده از این شرایط اصلا تعجب نکرده است و همچنین اعلام کرده یکی از هواداران این سرمربی اسپانیایی است.

کلوپ درباره او و آرسنال این چنین گفته است: فکر می‌کنم هواداران آرسنال دیوانه بودند اگر از آمدن او خوشحال نشده بودند. همه در فوتبال می‌دانند او چقدر خوب است، اما در انگلیس مردم همه به دنبال افراد پوستری هستند. او در فرانسه بود و قبل از آن در باشگاه‌های کوچک‌تر در اسپانیا، اما در دو یا سه سال او ۸ عنوان کسب کرده این کاملا یک موفقیت بزرگ است.

کلوپ همچنین گفت: ونگر یکی از بهترین مربیان دنیا است، شکی در این موضوع نیست، اما بعد از این که مدتی طولانی در این باشگاه بود اوضاع کمی تغییر کرده بود. سخت است که با این شرایط بجنگیم و سال گذشته جو در این باشگاه این طور بود. مردم به ونگر احترام زیادی می‌گذارند، اما از طرفی نیاز به تغییر هم دارند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.