معاون معماری و شهرسازی شهرداری مشهد گفت: امیر صالحی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح قول مساعد دادند که همزمان با ارسال پرونده پادگان و اراضی آبشار به شورای عالی معماری و شهرسازی، دستور بازگشایی بولوار نماز را صادر نمایند.

دستور بازگشایی بولوار نماز صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین‌نژاد در برنامه زنده رادیویی «پرس‌وجو» درباره آخرین وضعیت پروژه بولوار نماز اظهار کرد: وقفه در افتتاح و زیر بار ترافیک رفتن فاز پایانی بولوار نماز به علت طی کردن مراحل اداری و تشریفات کاری است.

وی افزود: ابتدا که موضوع اراضی ابشار که در کمیسیون ماده ۵ مطرح شد، ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال این بود که تعاونی واقع شده در ضلع جنوب، در این اراضی شکل گرفته و پروانه ساخت دریافت نماید.

حسین‌نژاد تصریح کرد: این موضوع با مشکل و مانع قانونی مواجه شد زیرا مساحت اراضی و پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ حدود ۲۰۰ هکتار است، لذا باید مصوبه این کمیسیون به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی برسد تا اعتبار یافته و اجرایی شود.

وی اذعان داشت: به دنبال آن و در کنار موضوع اراضی آبشار، موضوع اراضی پادگان نیز بلاتکلیف باقیمانده بود و چون لازم بود که موضوع اراضی آبشار و پادگان در یک بسته دیده شده و مورد بررسی قرار گیرد، لذا با تلاش اعضای کمیسیون ماده ۵، موضوع پرونده اراضی پادگان نیز هفته گذشته در این کمیسیون نهایی شد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری مشهد با اظهار امیدواری برای اینکه این مصوبات هر چه زودتر به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شود، افزود: با تایید این مصوبات در شورای عالی معماری و شهرسازی، عملا موانع قانونی اجرای طرح در این اراضی و همچنین بهره‌برداری از بولوار نماز رفع می‌شود.

حسین‌نژاد ادامه داد: البته طی مذاکراتی که با امیر صالحی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفته است مقرر شده تا همزمان با ارسال مصوبات کمیسیون ماده ۵ اراضی آبشار و پادگان، وی دستور بازگشایی مسیر مسدود شده فاز پایانی آماده بهره‌برداری و افتتاح بولوار نماز را برای استفاده عموم مردم صادر نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم این هماهنگی هر چه سریعتر با توجه به عنایتی که استاندار خراسان رضوی به پروژه‌های مختلف شهری داشته‌اند و مذاکراتی که در این خصوص داشته‌اند، اتفاق افتاده و شاهد تکمیل بولوار نماز که تاثیر زیادی در کاهش ترافیک بولوارهای موازی خود خواهد داشت، باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.