مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: ملت بزرگ ایران با رهاشدن از قیدوبند بردگی، دستان متجاوز مستکبران عالم را قطع کرده و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

ملت بزرگ ایران الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است

به گزارش قدس آنلاین ، آیت الله سید مصباح عاملی در بیانیه ای اظهار کرد:۱۳  آبان ۱۳۴۳ کمتر کسی تصور می کرد که تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در پی سخنرانی اعتراض‌آمیز ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، این روز را در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران چنین جاودانه و درخشان کند. روزی که در سال ۱۳۵۷ با کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم منحوس پهلوی و در سال ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، تبدیل به یوم‌الله و روز استکبارستیزی و حق‌طلبی شد.

وی افزود: فریادهای امام خمینی(ره) در آن سخنرانی که فرمودند: «این ملت ایران باید زنجیرها را پاره کند» به ثمر نشست و ملت بزرگ ایران با رهاشدن از قیدوبند بردگی، دستان متجاوز مستکبران عالم را قطع کرده و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: اکنون چهل سال که از عمر نهال انقلاب اسلامی گذشته و اکنون تبدیل به شجره‌ای تنومند گشته است استکبار جهانی به سردمداری ایالات متحده آمریکا از هیچ توطئه‌ای برای خشکاندن این درخت پربار دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد:جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی، فتنه‌های سیاسی، تحریم اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و هزاران دسیسه دیگر، نه‌تنها برای براندازی این نظام الهی کافی نبود، بلکه باعث بالندگی، پیشرفت و اقتدار روزافزون آن شد.

عاملی تاکید کرد:اکنون دشمنان قسم‌خورده این کشور، با وجود بهره‌مندی از مجهزترین امکانات نظامی و انبوه دلارهای بادآورده نفتی، به شکست در برابر ملت بزرگ ایران اعتراف می‌کنند.

وی اعلام کرد: متاسفانه عده‌ای از عناصر جاهل و بعضا مغرض داخلی به یاری استکبار رفته و سعی بر القای ناتوانی در برابر هجمه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن دارند. آنان به وعده تشدید تحریم‌ها از جانب دشمنی که تا به حال از هیچ حربه‌ای دریغ نکرده است، دل خوش کرده‌اند ولی باید بدانند که به فضل پروردگار، کاری از پیش نخواهند برد و در امواج بصیرت امت حزب‌الله گرفتار خواهند شد.

مدیر حوزه های علمیه خراسان تصریح کرد:تحلیل  آینده‌نگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جنگ اقتصادی دشمن و ارائه نظریه اقتصاد مقاومتی توسط معظم‌له در سال ۱۳۸۹ و اشاره به آغاز جنگ شدید رسانه‌ای و لزوم مقابله جدی با آن، که در دیدار اخیر ایشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز مطرح شد، وظیفه آحاد جامعه را در این گذرگاه حساس تاریخی مشخص کرده است.

وی اظهار داشت: امید است ملت ایران یکبار دیگر اراده شکست‌ناپذیر خود را مصمم‌تر از همیشه در ادامه پیمودن مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.