محمد عبدالسلام با دروغ خواندن خواسته آمریکا مبنی بر توقف جنگ در یمن تاکید کرد حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوزان در تمام سطوح ادامه دارد.

درخواست آمریکا برای توقف تجاوز به یمن دروغ محض است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارلله یمن امروز شنبه درخواست آمریکا برای توقف تجاوز به یمن را مجوز ورود به مرحله جدیدی از تشدید تنش و تجاوز دانست.

وی خاطر نشان کرد درخواست‌های آمریکا دروغ است و میدان بیانگر تنش تشدید و تجاوزگری نظامی است که ماه‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن که با المسیره گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوزان در تمام سطوح ادامه دارد.

عبدالسلام به برنامه‌ریزی و مقدمه‌سازی گسترده در سطح نظامی برای تشدید تجاوزگری در ساحل غربی خاطر نشان کرد اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر دور جدیدی از مذاکرات با هدف کاهش فشار جهانی در قبال رنج و سختی ملت یمن که فراتر از تمام تصورات و انتظارات است، مطرح شده است.

وی افزود هیئت ملی یمن تا کنون هیچ تماس یا دعوتی از سوی سازمان ملل و یا طرف‌های بین المللی برای دور جدید مذاکرات دریافت نکرده است.

عبدالسلام با بیان اینکه سازمان ملل متحد تاثیرگذار و  تصمیم گیرنده نیست، تاکید کرد تشدید تنش و تجاوزگری نظامی در ساحل غربی بیانگر شکست ائتلاف متجاوزان است و هرگز نمی‌توانند به دستاوردی برسند.

وی بر اعتماد ملت یمن به ارتش و کمیته‌های مردمی تاکید کرد و گفت ملت یمن امروز ثمره و محصول ایستادگی خود در برابر متجاوزان را می‌چیند، دشمن در نبرد خود کاملا شکست خورده و ملت یمن گام‌های ثابتی به سمت پیروزی برمی‌دارد.

عبدالسلام اظهار داشت ما دستان خود را برای صلح شرافتمندانه و عادلانه که آزادی و استقلال کشورمان را حفظ کند، دراز می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.