رشت- فرهاد دلق پوش در کارگروه رفع موانع و رونق تولید گفت: برای شتاب به رونق و ارتقاء تولید در استان گیلان مبلغ هزار و صد میلیارد تومن در سال ۹۷ به واحدهای صنعتی اختصاص پیدا کرده است که ثبت نام آن آغاز شده است.

آغاز پرداخت تسهیلات ۱۱۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۷ به واحدهای تولیدی در استان گیلان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان؛ فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان خواستار تسریع ثبت نام واحدهای تولیدی و صنعتی استان از طریق سایت بهین یاب برای اخذ تسهیلات مذکور شد و افزود: این تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که تدابیر لازم از طریق کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان جهت تسریع در پرداخت ها با تعامل ویژه سیستم بانکی اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان در اختیار بانک‌های استان است ومبالغ بالاتر مورد نیاز واحدها از طریق سطح ملی قابل پرداخت و پیگیری می باشد.

دلق پوش با بیان اینکه عزم و تلاش مدیریت استان بر این است که در شرایط کنونی هیچ واحدی تعطیل نشود، اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش و تزریق منابع مالی در کوتاه‌ترین سرعت ممکن با هدف پویایی در امور تولیدی و خرید مواد اولیه در حال انجام است. فقط پیگیری و انجام مراحل توسط واحدهای صنعتی مورد انتظار است.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان گیلان میزان افزایش تسهیلات تخصیصی نسبت به سال قبل را ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به عملکرد مطلوب کارگروه در جذب اعتبارات در سال گذشته، بیش از هزار میلیارد تومان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید در گیلان پرداخت شد که در مجموع ۲۳۰۰ شرکت تولیدی خدماتی و گردشگری از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شدند که البته اطلاعات آن در سامانه behinyab.ir موجود است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت اعضای کارگروه و با ثبت نام و تقاضای واحد های صنعتی انشاا... بتوانیم تسهیلات اختصاصی را جذب نموده و در راستای رونق اشتغال و تحول اقتصادی استان از این منابع به نحو مطلوب استفاده نمائیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.