همدان- محمدرضا عراقی گفت: همدان بدون توجه آغاز تحریم ها اجلاس ۲۰۱۸ را برگزار می کند و در برگزاری اجلاس هم مشکل مالی نداریم.

برگزاری اجلاس ۲۰۱۸ همدان مشکل مالی ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان در آستانه برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان، در نشست خبری اظهار داشت: این اجلاس فضایی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های  گردشگری همدان به دنیا است و باید با تلاش و برنامه ریزی به نحوی مناسب از این فضای بین اللملی ایجاد شده استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به فرا رسیدن روز تخسیر لانه جاسوسی ۱۳ آبان افزود: دشمنی آمریکا با ایران همیشگی و ارتباطی به دیروز و امروز ندارد این استعمارگر همیشه  سعی برکاهش توانایی ایران اسلامی داشته اما ما با قدرت پیش می‌رویم و آمریکا به اهداف خود نخواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: این استقامت و تلاش ما انقلاب ابهت پوشالی آمریکا را شکست و توان مقابله و رویارویی را ایران از او سلب کرده است.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری اجلاس جهانی گردشگری نسبت به قبل صدچندان بیشتر برای ما مهم است، اظهار کرد: گردشگری صنعت جدیدی در دنیاست و باید بر این اساس سازوکارهای آن را در نظر گرفته و آن را رشد دهیم.

عراقی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های همدان را به دنیا بشناسانیم، گفت: یکی از مسائل مهم برای شناساندن همدان برگزاری رویدادهای بین‌المللی و حساس‌سازی نسبت به معرفی همدان است.

وی میزبانی همدان برای اجلاس جهانی گردشگری را مصادف با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست و گفت: دبیرخانه این اجلاس با ۱۵ کمیته در شرکت علیصدر تشکیل شده و سازمان میراث فرهنگی، اصحاب رسانه، تله‌کابین گنج نامه و شهرداری نیز همکاری لازم را دارند.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه شهرداری نیز در حال عضویت در سازمان جهانی گردشگری است، گفت: معتقدم توسعه ما در توجه به بخش گردشگری است  که اکنون سه بخش از همدان در سازمان جهانی گردشگری عضو هستند.

وی گردشگری را در همدان از اهمیت بالایی دانست و افزود: امیدواریم این اجلاس در سطح بسیار بالایی برگزار شود و هرچقدر بخش دولتی و خصوصی همراستا باهم پیش روند کارها بهتر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل مالی برای برگزاری اجلاس نداریم اظهار داشت: از رئیس سازمان میراث فرهنگی هم تقاضا کردیم که اعتبار های لازم مصوب را تامین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.