پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای برپایی اردو در امارات قبل و بعد از بازی با کاشیما اشتباه است.

کلانی: پرسپولیس در کناره‌ها مشکل داشت وحریف از همین بخش نتیجه گرفت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین کلانی درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان در دیدار با کاشیما با فشار روحی و روانی زیادی روبرو بودند شاید به این خاطر که همه توقع داشتیم تیم آنجا موفق باشد. این فشار در کل بازی بی تاثیر نبود. فاصله زمانی ما با ژاپن و اختلاف ساعت هم در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشت. ضمن اینکه ساعت بازی به وقت ما ۹:۳۰ صبح بود که ژاپنی ها گویا این کار را هم با برنامه انجام داده بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول می توانست بازی را به سمتی ببرد که نتیجه به نفع ما رقم بخورد ولی خستگی، فشار و بعضی ناتوانی ها باعث شد نتیجه نگیریم. در نیمه دوم کاشیما با تغییر استراتژی موفق شد نبض بازی را در دست بگیرد. پرسپولیس در کناره ها مشکل داشت و متاسفانه حریف از همین بخش حمله کرد و نتیجه گرفت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس در بازی برگشت نتیجه خوبی می گیرد، تاکید کرد: البته نباید فکر کرد با ان شاءالله گفتن در سیستم ورزش  موفق می شویم. باید کار کنیم چون ژاپنی ها هم اعتقادات خودشان را دارند و کارشان را انجام می دهند.

کلانی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق برگزاری اردوی پرسپولیس در امارات قبل و بعد از بازی با کاشیما است؟ گفت: خیر؛ برپایی اردو در امارات به نظرم کار بسیار اشتباهی است. تیم باید زودتر برگردد و اینجا ریکاوری کند. یکی از مشکلات پرسپولیس در بازی رفت هم این بود که در زمان کم نتوانست با آب و هوا و زمان هماهنگ شود. برای همین در نیمه دوم متوجه این مشکل و افت فیزیکی بازیکنان شدیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.